Medewerkers van manege Advendo aan de Oude Roodehaansterweg in Groningen hebben woensdagmorgen werkzaamheden van de gemeente gedwarsboomd.
De gemeente wil een weg aanleggen naast de manege. Dit terrein wordt door Advendo altijd gebruikt bij het jaarlijkse concours hippique in september. Dat zou ook dit jaar geen probleem zijn. Nu is de gemeente, volgens Advendo, zonder overleg al begonnen met de aanleg van de weg.
De werknemers van de manege zijn zo boos, dat ze een auto voor de graafmachine hebben gezet. Via de advocaat van de gemeente hebben ze inmiddels te horen gekregen dat ze tienduizend euro per dag moeten betalen als ze de blokkade niet opheffen. De manege lijkt zich daar vooralsnog niets van aan te trekken.
Volgens mij is het niet zo heel erg moeilijk om om die auto heen te rijden met de graafmachine of hoe heb ik het, even in de achteruit, bochtje erom heen en je rijdt weer verder met je graafmachine, dat houdt 1 auto echt niet tegen lijkt me................
IndianaJones
Geplaatst: 12-06-09 14:36
heee, dat is hier tegenover m'n werk zie ik nu. Niets van gemerkt. Gemeentes altijd met hun leuke "grapjes"