Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Dappere knul, dezelfde topsport in te gaan als zijn zeer succesvolle vader. Lijkt me erg ingewikkeld namelijk (altijd vergeleken worden/ jaloerse gezichten etc).
Echwel schreef:troi schreef:Dappere knul, dezelfde topsport in te gaan als zijn zeer succesvolle vader. Lijkt me erg ingewikkeld namelijk (altijd vergeleken worden/ jaloerse gezichten etc).
Wat een onzin, wie zou er nou jaloers moeten zijn n(degenen die niet kunnen presteren zoals hij), de kinderen springruiters gaan toch ook dezelfde sport in als vader, heel logisch als ze vanaf kind zijn niet anders weten.
Trouwens Bram zijn zusje doet het heel goed in de eventingsport dus ze zullen presteren wel in de genen hebben...
Echwel schreef:troi schreef:Dappere knul, dezelfde topsport in te gaan als zijn zeer succesvolle vader. Lijkt me erg ingewikkeld namelijk (altijd vergeleken worden/ jaloerse gezichten etc).
Wat een onzin, wie zou er nou jaloers moeten zijn n(degenen die niet kunnen presteren zoals hij), de kinderen springruiters gaan toch ook dezelfde sport in als vader, heel logisch als ze vanaf kind zijn niet anders weten.
Trouwens Bram zijn zusje doet het heel goed in de eventingsport dus ze zullen presteren wel in de genen hebben...
troi schreef:Zo doorgaans zijn verreweg de meeste mensen die niet een bepaald niveau halen ondanks het wel heel graag te willen jaloers (in meer en mindere mate) op degenen die dat wel halen (helemaal als ze het gevoel hebben dat die ander meer mogelijkheden krijgt en ze dat eigenlijk niet eerlijk vinden).
Maar goed uit jouw reactie begrijp ik dat jij en degenen om jouw heen daar totaal geen last van hebben. Super! Vooral zo doorgaan.

Maisie schreef:is idd verdiend. En ik vind ook dat er niet zoveel jalouzie is in de mensport. Dat vind ik juist zo leuk aan deze tak van sport.