Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, het slaat natuurlijk nergens op om zomaar een paard te slaan.. Bekeuring vind ik dan ook niet meer dan terecht
Cheytjuh schreef:Het paard zal er wel niet zoveel last van hebben maar het is natuurlijk de reinste onzin om zo'n paard maar eens een tik op zn kont te geven
Stel je voor dat alle 100 bezoekers van zo'n markt dat even voor de lol zouden doen...paard zou het zeker niet leuk vinden !
Ik vind de boete terecht.. Die onzin moet maar eens stoppen, mensen moeten met de tengels van elkaar en van dieren afblijven...
Cheytjuh schreef:Stel je voor dat alle 100 bezoekers van zo'n markt dat even voor de lol zouden doen...paard zou het zeker niet leuk vinden !
nienkemoritz schreef:Absoluut terecht dat de man een boete heeft gekregen. Hij zag er misschien de lol van in, maar een paard zomaar een klap op de kont geven is echt niet grappig.Cheytjuh schreef:Stel je voor dat alle 100 bezoekers van zo'n markt dat even voor de lol zouden doen...paard zou het zeker niet leuk vinden !
De Grote Markt is geen markt hoor, maar een plein in het midden van de stad
(en ik heb nog wel een goede kameraad in groningen wonen, doh, zou het moeten weten
)