Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Naast de trailer belandde ook de veroorzaker met zijn auto in de sloot. Beide auto's hadden aan de linker kant flinke schade op gelopen. De man uit de Volvo is per ambulance met op het eerste gezicht licht letsel vervoerd naar het MCL in Leuewarden. De paarden zijn na het ongeval meegenomen met een andere auto met trailer. De politie heeft ter plaatse technisch onderzoek verricht. Bergingsbedrijf van Kammen heeft beide voertuigen geborgen.
Wendel schreef:Jongens ik ben er net bij lang gereden, ze waren net bezig met de trailer uit de sloot te halen. Ik kon zien dat het een bekende van me was.
Helaas na een belletje was dit dus ook zo.
Chauffeur van de andere auto was waarschijnlijk in slaap gevallen en is frontaal op de auto van een vriendin gereden.
Auto bleef op de kant maar trailer op zijn zij in de sloot.
Het paard van ( ik noem haar N) N lag nu boven op en is in paniek door het dak gekomen.
Het paard van het andere meisje lag dus onderin en is ook geloof ik ook zelfstandig de trailer uitgekomen. Maar dit weet ik niet zeker.
De meiden hebben op het eerste oog niets. De paarden is nog een twijvel geval.
Paard van N beste schaafwonden en dikke bulten. Het paard van het andere meisje zijn ze nog druk mee bezig. Kans was groot dat die het been kapot had.
Ze gingen naar een wedstrijd in Boerakker. Daar waar wij zelf ook net van terug kwamen. Toen wij de trailer zagen liggen ging het mij dagen dat ik deze meiden niet gezien heb dus vandaar het belletje.
Oh oh het is een drama
*volcano* schreef:Ik heb ooit ook een ongeluk gehad met de trailer, iets waar ik liever niet aan terug denk.
Maar goed, die ging ook op zn zij, mijn pony is daar op wat spierpijn na erg goed vanaf gekomen. Ze heeft ook nog altijd de afdruk van de voorstang in haar hals, maar daar geen last meer van. Zij is eerst opgevangen bij een boederij in de buurt en daarna meteen ook weer met de trailer naar huis gegaan. Ik ben nog steeds vol verbazing en trots hoe ze ook daarna altijd zonder enige aarzeling weer op de trailer is gestapt. (Ondanks mijn eigen twijfels!) Ik durfde zelf een hele tijd niet meer met de trailer te rijden... Denk dat de mensen er meer over nadenken dan de paarden...
Ik hoop in ieder geval voor ze dat die paarden ook niks ernstigs mankeert.