Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fidele schreef:Tja, wat ik nu ga schrijven berust alleen op MIJN mening dus;
De pony's zijn inderdaad boven in de maat gemeten (ik heb het nu alleen over de Divozacup) De grote pony's hebben nu eenmaal meer beweging. Verder schrok ik echt van de manier waarop die echt jonge pony's gereden werden, volledig op de achterhand en constant in middendraf, met heeeeel erg veel impuls. Niet mijn manier, zeker niet met zo'n jong dier.

_Pansy_ schreef:Fidele schreef:Tja, wat ik nu ga schrijven berust alleen op MIJN mening dus;
De pony's zijn inderdaad boven in de maat gemeten (ik heb het nu alleen over de Divozacup) De grote pony's hebben nu eenmaal meer beweging. Verder schrok ik echt van de manier waarop die echt jonge pony's gereden werden, volledig op de achterhand en constant in middendraf, met heeeeel erg veel impuls. Niet mijn manier, zeker niet met zo'n jong dier.
Nog een toevoeging door mij: Er werd gigantisch in de monden van de pony's getrokken. Echt niet normaal meer
Zelfs tot het bloed uit de mond stroomde. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, heb er niet van kunnen genieten hoe er gereden werd.
(uiteraard niet iedereen, van een aantal combinaties heb ik zelfs wel kunnen genieten, die genoten zelf zichtbaar ook. En ik ben niet lang geweest omdat ik er niet tegen kon hoe de pony's behandeld werden, dus ik heb lang niet iedereen gezien.)
) Zijn staart is zilverkleur en hij heeft ook de sabino-factor, net als zijn moeder.