Hoewel er een foutje sloop in de wissels om de twee passen, reed Isabell Werth onbedreigd naar de overwinning in de zojuist geëindigde Kur op Muziek tijdens de World Dressage Masters in Munchen.
Behalve het Nederlandse jurylid Ghislaine Fouarge (88%), waardeerde alle andere juryleden de artistieke uitvoering van de kür met een percentage boven de 90%.
Met een score van 84.750% naam Isabell ook het prijzengeld van Euro 20.000,= mee naar huis.
Nàh, waarom hebben ze Ulla niet in het stukje gezet, 0,1 verschilde het met Kyra Kyrklund. Vind het echt zo knap van Ulla, ze heeft gewoon nu weer 2 paarden, die allebij boven de 70% kunnen komen.
Ik denk dat het nog moeilijk word voor de duitse bondcoach om straks te kiezen wie er mee mogen naar het EK, isabell staat vast, maar die andere 2? Nadine Capellmann? Mathias Rath, Ulla Salzgeber, Heike Kemmer, Monica Theodorescu, al met al, word volgens mij hele moeilijke keuze!
Leuk dat Prego het zo goed deed, er werd vast van boven meegekeken en genoten! Volgens mij zat de directeur van circus knie te jureren gezien de punten van met name Ulla!