FEI verrast Nederlandse Bondscoach Rob Ehrens met vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

FEI verrast Nederlandse Bondscoach Rob Ehrens met vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 07:14

www.knhs.nl

De internationale paardensportfederatie (FEI) heeft de Nederlandse bondscoach Rob Ehrens in La Baule aan de vooravond van de eerste wedstrijd van de Nations Cup 2009, met tien equipes, versteld doen staan door tijdens een persconferentie doodleuk te vragen wat zij graag anders zouden zien in deze prestigieuze reeks springconcoursen. Ehrens en zijn collega's hebben nota bene bijna een jaar lang, toen eenmaal bekend was dat Samsung zou afhaken als sponsor, hun wensen en toekomstvisie kenbaar gemaakt. Daar werd niet naar geluisterd.

,,We wilden niet meer dan acht landen aan de start, vijf ruiters kunnen meenemen en een finale met dubbele punten om het extra spannend te maken. De FEI heeft gemeend alle adviezen van de bondscoaches naast zich neer te moeten leggen'', zei Ehrens hogelijk verbaasd in de West-Franse kustplaats.

Daar werd donderdag ook formeel de nieuwe sponsor Meydan, een hippisch en commercieel centrum in de Verenigde Arabische Emiraten, gepresenteerd. Dat is een initiatief van Sheikh Mohammed bin Rashid al Maktoum, de machtigste man van Dubai en tevens de echtgenoot van FEI-voorzitster Prinses Haya. Zij stelde zich vorig jaar ten doel elke landenwedstrijd in het NC-circuit, waaronder het CHIO van Rotterdam, een prijzengeld te bezorgen van 300.000 euro. Door het op het laatste moment afhaken van Emirates Airlines als financier leek dat niet haalbaar, totdat manlief te hulp schoot.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:19

Leuk zo`n echtgenoot met centjes. Wat ik me afvraag of er dan niet meer belangen spelen dan alleen haar rol bij het FEI, maar ook de rol van echtgenoot die mee bepalend is/kan zijn. :(:)

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:20

leuk zo een man ;)

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:54

hilden1971 schreef:
Leuk zo`n echtgenoot met centjes. Wat ik me afvraag of er dan niet meer belangen spelen dan alleen haar rol bij het FEI, maar ook de rol van echtgenoot die mee bepalend is/kan zijn. :(:)

Werd die echtgenoot ook niet onlangs van doping verdacht????

Kan mij de verbazing van Ehrens wel heel goed voorstellen, zegt veel over de man als het bij verbazing is gebleven.

dunemole

Re: FEI verrast Nederlandse Bondscoach Rob Ehrens met vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:06

ja zeker die doping.heeft hij zelf gezegd,FEI rare organisatie,zijn oostindisch doof ,ruiters geven altijd van alles aan,maar wordt nooit naar geluisterd,kan me voorstellen dat Ehrens met z.n oren stond te klapperen,ben benieuwd of er nog wat positiefs uitkomt.

lovelyme

Re: FEI verrast Nederlandse Bondscoach Rob Ehrens met vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:09

Tsja.... wat moeten we hiervan zeggen