Op de Molenveldweg kreeg een 19-jarige automobilist uit Wedde vrijdagavond de schrik van zijn leven. Een shetlandpony stak plotseling de weg over en de man kon het dier niet meer kon ontwijken.
Door de aanrijding raakte de pony gewond aan zijn neus, de man bleef ongedeerd. De eigenaar van de pony heeft het dier door een dierenarts laten onderzoeken.
Gelukkig dat de bestuurder niets heeft opgelopen! 'Schade' aan de pony valt mij enorm mee! Gelukkig maar (nu snap je waarom wij er ook prikkeldraad om hebben, ander paardje heeft ook niet al te veel respect voor schrikdraad en is ook al een keer door het zware houten hek heen gegaan )
Zo dat noem ik nou een gelukkige afloop! Ik heb het een paar jaar geleden in onze straat jammergenoeg ook anders gezien. Dat paard kon het niet navertellen en de autobestuurder had mzzl dat ie mercedes reed. De dikke voorbumper had hem echt gered!
pfft, blij dat het niets ernstigs is! de schrik zal er goed in zitten...:S
Carlijntjee
Geplaatst: 10-05-09 15:47
Wat een houliguns zijn die shetten ook Echte ontsnapkoningen zijn 't, volgens mij heb je voor een shet een betere omheining (hout + schrikdraad) nodig dan voor een paard, haha xD