Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Trouwens, als dit bezopen is, waarom is het opleggen van een deken dat dan niet? Is toch ook aankleding van je paard (het zal voor het paard niet anders voelen en die weet niet dat een deken functioneel is, dus voor een paard maakt het niet uit).

Cassidy schreef:Zal een lieve duit centen kosten. Nee, ik denk dat ik voor de carnaval of voor verkleed rijden zelf wat in elkaar ga flansen...
En de paarden zijn toch gewend aan de dekens. Snoekiej schreef:Ik denk dat een deken wel confortabeler is dan zo'n pakje. Een deken is echt naar het paard gemaakt, zo dat hij kan bewegen en van de fijnste stoffen voor een paard. Gok dat dit pakje niet zo is.
*ziet een visual van de hele kudde, allemaal aangekleed volgens de laatste mode, paar kakkers, paar emo's*
maakt voor even dan toch niet uit? ik vind dat er wel ergere dingen zijn als dit hoor, je paard lijdt hier geen schade van (behalve misschien een gedeukt ego als je je woeste hengst een roze tutuutje aanheist*
siskeh schreef:vind het zeker geen dierenmishandeling(want dan zou ik dekengebruik ook dierenmishandeling moeten gaan vinden)
maar moet wel zeggen dat ik dat het niet echt afkleed bij die paarden!
ze zien eruit als dikke dames... niet erg charmant!
. Alle hengsten zullen zich wegmaken als ze die merries zien
.