Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

jeanke schreef:Goed voor het paard: op tijd verkocht voor hij in de vernieling is gereden door Ludo zoals zovele andere

previr schreef:jeanke schreef:Goed voor het paard: op tijd verkocht voor hij in de vernieling is gereden door Ludo zoals zovele andere
nou doe jij dan even voor hoe t wel moet...............
EN ik heb hem ook nog niet 'achter de schermen' gezien. previr schreef:jeanke schreef:
nou doe jij dan even voor hoe t wel moet...............
Typische reactie van een Ludo-fan.
HIj is geen ruiter, hij gebruikt paarden om te rijden
previr schreef:das echt een domme opmerking, ik ben helemaal geen ludo fan.
maar jij maakt een opmerking over iemand die op een nivo rijdt waar jij nooit zal komen....
waar gebruik jij paarden dan voor als ik vragen mag? om te borstelen?
jeanke schreef:previr schreef:das echt een domme opmerking, ik ben helemaal geen ludo fan.
maar jij maakt een opmerking over iemand die op een nivo rijdt waar jij nooit zal komen....
Je snapt het echt niet hé, maar je kan wel leuk giftig uit de hoek komen "borstelen"
Ludo gaat met paarden om of het auto's zijn, zijn ze op, begint hij aan de volgende.
Een ruiter heeft eerbied voor zijn paard en dat heeft Ludo niet
jeanke schreef:previr schreef:das echt een domme opmerking, ik ben helemaal geen ludo fan.
Je snapt het echt niet hé, maar je kan wel leuk giftig uit de hoek komen "borstelen"
Ludo gaat met paarden om of het auto's zijn, zijn ze op, begint hij aan de volgende.
Een ruiter heeft eerbied voor zijn paard en dat heeft Ludo niet