Op 16 en 17 mei wordt er polo gespeeld op het prachtige domein van Landgoed Baest in Middelbeers (gelegen tussen Eindhoven en Tilburg). Dit is een sprookjesachtig domein met bos, kleine beekjes en riviertjes, landhuizen en een poloveld. Een fullsize poloveld is vijf voetbalvelden groot en het veld op de Baest is het grootste in Nederland. Polo groeit nog steeds en doet het goed als kijksport.
De combinatie van teamsport, spel en rijvaardigheid is bijzonder aantrekkelijk om eens van dichtbij te bekijken. Er zijn drie wedstrijden per dag en de teams zijn samengesteld uit Nederlandse en Belgische amateurs met professionals uit Argentinie en Chili. De Maxima Cup bestaat al een aantal jaar en trekt ieder jaar meer bezoekers uit de regio. Toeschouwers zijn van harte welkom. Kijk voor meer informatie op www.pololeague.nl en www.polo.nl
De basisarrangement toch niet? Er mogen zelfs kinderen tot 15 jaar gratis mee (onder begeleiding) Ik zal anders wel even bellen of het ook prive kan anders bestellen we wel kaarten via het bedrijf.
Ik heb net de pololeague aan de telefoon gehad en het viparrangement wordt meestal door het bedrijfsleven gekocht maar particulieren mogen ze ook kopen. Hetzelfde geldt voor het basisarrangement.
Ik heb de kaarten binnen hoor maar haha de dresscode is smart casual en we moeten rekening houden met de landelijke omgeving i.v.m. het schoeisel dat je aantrekt.
Jasmijn76
Geplaatst: 13-05-09 18:16
joplin_1 schreef:
Ik heb de kaarten binnen hoor maar haha de dresscode is smart casual en we moeten rekening houden met de landelijke omgeving i.v.m. het schoeisel dat je aantrekt.
ik zeg.................. 'klompen'
veel plezier!
joplin_1
Geplaatst: 13-05-09 19:33
Jah hahah dat dacht ik ook kunnen we mooi die plaggen weer aanstampen,voor een leuk contrast zal ik m'n Armani pakje er boven dragen o oeps dat is niet smart casual