Vivace de Jeu: Koel in de kop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Vivace de Jeu: Koel in de kop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 15:57

www.dehoefslag.nl

In Kootwijk maakte Adelinde Cornelissen haar debuut met Ulissa (v. Olivi) en met Vivace de Jeu (v. Contango). De in Kootwijk zeven jaar geworden Vivace is van Emmy de Jeu, die haar fokproduct een paar maanden geleden bij Adelinde stalde. ‘Ik ben heel blij dat het zo goed klikt met Adelinde en Vivace. Ik ben tevreden met hun prestaties vandaag in Kootwijk’, vertelt Emmy de Jeu enthousiast.

Enthousiaste geluiden ook van Adelinde Cornelissen, die met dit paard pas voor de tweede keer Lichte Tour rijdt (naast eerder met Parzival):
‘Ik rijd Vivace nog maar heel kort en ik ben natuurlijk ook nog naar Las Vegas geweest, maar hij is ‘koel in de kop’, werkt graag en thuis in de training pakt hij alles goed op. In Kootwijk gingen er wat dingetjes wat minder dan thuis, maar dat is logisch. Maar Vivace is net zeven jaar geworden, we gaan rustig verder, het komt goed. Ook met de blessure van Parzival gaat het goed, deze week laat ik hem weer scannen. Voorlopig komt hij er een paar keer per dag uit om te stappen, want hij was natuurlijk in topconditie en nu ineens rust. Daar moet je goed met omgaan.’

Sjoert

Re: Vivace de Jeu: Koel in de kop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:27

Ja die stond er goed aan in Kootwijk. Oogt idd erg "cool" tussen de oren. Fijne bok voor Adelinde iid!

Vonkie2009

Re: Vivace de Jeu: Koel in de kop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 06:37

Lichte Tour??? ZZ-Licht bedoel je!! Zo zou het wel heeeeeeeel snel gaan he!! Maar uhhhh Super voor Adelinde! Twee fijne paarden zo als opvolgers!