Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
jeetje.eenitraM schreef:Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
Ja absurt! Daar is ligt volgensmij het grootste belang. Dier dood? Nja, hopelijk kan er nog GELD worden gewonnen via het sperma.jeetje.
Trouwens? Ijzerlo is toch vandaag en morgen?
Is hij vandaag overleden?
Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
Paroeska schreef:Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
Dit was zeker GEEN geld kwestie maar een emotionele kwestie omdat ik dit jaar mijn merrie Paroeska door hem zou laten dekken. Maar bedankt voor je heerlijke reactie zonder dat je het stuk goed leest en ziet dat het dus een veulen zou worden van 2 paarden waar ik ontzettend veel om geef.
De rest die wel normaal reageert bedankt voor jullie reacties. Het is al erg genoeg en nu alweer een week geleden.
bella1wjnmk schreef:Wildgirl : idd wat maakt dat sperma uit?! je paard is toch veel belangrijker dan dat...
pharagirlke schreef:Wildgirl schreef:welke idioot denkt er nou aan sperma inwinnen als zijn paard overleden is?
Mijn god
Ik zei al op MSN... Komt zo over van "Nou is dat rotbeest te koud om nog sperma uit te halen"
Sterkte aan de eigenaren.