Christa Laarakkers, hier op Ovation, is het gezeur over de stokmaten
meer dan zat.
foto: http://www.sjoert.com
Bondscoach Christa Laarakkers is kwaad over de roddels omtrent de stokmaten van enkele pony’s uit haar team. ,,Alle kaderpony’s zijn onlangs gemeten door teamveterinair Jan Greve en allemaal vallen ze binnen de maximale stokmaat. Wat denk je? Dat ik met te grote pony’s mijn team ga samenstellen?”, zegt Laarakkers fel.
,,Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat de pony van Dana van Lierop te groot zou zijn. Dat is echt complete onzin. Het zijn verhalen die naar mijn mening uit pure jaloezie en afgunst de wereld in geslingerd worden. Echt vreselijk”, aldus de bondscoach. ,,Nee, wie het laatst lacht, lacht naar mijn mening het best. Wij gaan proberen een topprestatie neer te zetten op het EK en laat iemand dan nog maar eens wat zeggen.” Vooruitblikkend richting het zomerseizoen zegt de bondscoach: ,,Zoals het er nu uitziet, kunnen we met een heel sterk ponyteam richting het Europees kampioenschap gaan werken. Maar je moet natuurlijk altijd voorzichtig blijven met dergelijke uitspraken, aangezien je met levende have te maken hebt.”

Als hij groter dan 148 is is het toch geen D pony meer