Exquis Nadine krijgt voorlopig een welverdiende vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Exquis Nadine krijgt voorlopig een welverdiende vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 07:36

http://www.horses.nl

Afgelopen weekend presteerden de Nederlandse paarden op topniveau tijdens de wereldbekerfinale dressuur in Las Vegas. Hans-Peter Minderhoud blikt zeer tevreden terug op zijn proeven en de daaruit resulterende vierde plaats in het eindklassement. ,,Nadine mag nu lekker een tijdje vakantie houden´´, aldus Minderhoud.

Minderhoud is lovend over de prestaties van zijn merrie, hoewel de eerste twee dagen in Las Vegas niet meevielen voor Nadine. ,,Tijdens de quarantaineperiode mochten we niet met de paarden aan het werk, je mocht enkel wat rondstappen in de stallen. Nadine werd behoorlijk zenuwachtig van de paarden die steeds voor haar stal langs liepen. Toen we mochten gaan trainen pakte ze het werk gelukkig wel fijn op, met twee sterke proeven als resultaat!´´

De paarden worden op zondagnacht Amerikaanse tijd teruggevlogen van Las Vegas naar Schiphol. ,,Eenmaal thuisgekomen heeft Nadine voorlopig vakantie´´, vertelt Minderhoud. ,,Het is de bedoeling dat ik daarna de training weer oppak richting het Nederlands Kampioenschap op Outdoor Gelderland en het CHIO van Rotterdam.´´

Klik hier voor de kur op muziek van Hans Peter en Nadine in Las Vegas.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:00

geniet maar lekker van je welverdiende vakantie nadine.......je hebt het echt verdient! +:)+

Marianne'90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:06

Nou, dat heeft ze inderdaad verdiend! :D

daffie1986

Re: Exquis Nadine krijgt voorlopig een welverdiende vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:02

Hopelijk krijgt ze toch wel wat vaker vakantie, als alleen nu? Maar ze heeft het zeker verdiend, maar nog wel meer paarden ook.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:27

het CHIO is al in juni toch? Korte vakantie!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:36

mijn vakantie duurt ook niet langer als max. drie weken en ik werk ook elke dag heel hard, dus Nadine super verdient!!!..en hopelijk kan je weer knallen met CHIO en NK

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:02

Nadine heeft het verdient.. wat een goede prestaties van die twee,

En ben weer benieuwd op het chio, Ben dr weer bij !!!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:34

moskaichamp schreef:
het CHIO is al in juni toch? Korte vakantie!

Valt toch wel mee? Ze krijgt tenminste lekker vakantie en deze paarden werken daarbij heel erg graag voor hun ruiters.

Happie en Nadine top gedaan! Lekker genieten van de vakantie

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:27

Ik ben er bij geweest in Las Vegas en het was in een woord megafantastisch! Ik vind het persoonlijk jammer dat er zo weinig waardering terug te vinden is in de pers over deze combinatie. Als je ziet hoe deze stoere merrie loopt en met het plezier waarmee ze dit doet vind ik dat dit het absolute toonbeeld is van een happy athlete! We hebben daar andere paarden gezien die dit absoluut niet waren. Het feit dat HP en Nadine altijd als constante factor presteren en nog nooit teleurgesteld hebben mag toch ook wel eens vermeld worden!! Een absolute stabiele factor voor het Nederlands Team.
Wij hebben genoten van deze topcombinatie!! *D

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:41

Hartstikke verdiend, want wat hebben ze weer een mooie prestatie neergezet!

vitelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:58

rocky21 schreef:
Ik ben er bij geweest in Las Vegas en het was in een woord megafantastisch! Ik vind het persoonlijk jammer dat er zo weinig waardering terug te vinden is in de pers over deze combinatie. Als je ziet hoe deze stoere merrie loopt en met het plezier waarmee ze dit doet vind ik dat dit het absolute toonbeeld is van een happy athlete! We hebben daar andere paarden gezien die dit absoluut niet waren. Het feit dat HP en Nadine altijd als constante factor presteren en nog nooit teleurgesteld hebben mag toch ook wel eens vermeld worden!! Een absolute stabiele factor voor het Nederlands Team.
Wij hebben genoten van deze topcombinatie!! *D

Super, dat je er bij was. Wat een mooie referentie schrijf je over deze combinatie. Je moet gaan schrijven voor de paardensport! Positief en heerlijk om te lezen! Je schrijft het zelf al.. weinig te vinden in de pers.. nou.. wie schrijft.. die blijft. Waarschijnlijk zitten ze ergens op jou te wachten Rocky!! *D *D *D

III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 06:55

Gaat hij nog naar het CHIO in rotterdam?
want dan wordt het wel een korte vakantie!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 07:04

Dat valt wel mee. Het CHIO is pas over acht weken.