Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Insider schreef:Wat heet hersteld als een dierenarts die niet de eerste de beste is zegt dat hij goed genoeg hersteld is om naar huis te vliegen? Als je er dan vervolgens toch mee gaat rijden en niet op doping wordt gecontroleerd kun je een keer geluk hebben maar het is wel heel naief om te denken dat je dan overal maar zo kunt rijden zonder middelen die het paard nodig heeft om rad te lopen. Hij was hersteld om te kunnen gaan genieten van zijn pensioen! Hij wordt nooit meer goed de blessure was behoorlijk ernstig. Een paard van die leeftijd wordt nooit meer zo sterk als hij is geweest. En al helemaal niet als een blessure nog steeds lichtelijk aanwezig is. Daar kun je echt geen Grand Prix mee rijden. Of het paard het zo leuk heeft kun je je afvragen. Hij kan het leuk hebben als hij de wei in mag.
horseyfries schreef:Insider schreef:Wat heet hersteld als een dierenarts die niet de eerste de beste is zegt dat hij goed genoeg hersteld is om naar huis te vliegen? Als je er dan vervolgens toch mee gaat rijden en niet op doping wordt gecontroleerd kun je een keer geluk hebben maar het is wel heel naief om te denken dat je dan overal maar zo kunt rijden zonder middelen die het paard nodig heeft om rad te lopen. Hij was hersteld om te kunnen gaan genieten van zijn pensioen! Hij wordt nooit meer goed de blessure was behoorlijk ernstig. Een paard van die leeftijd wordt nooit meer zo sterk als hij is geweest. En al helemaal niet als een blessure nog steeds lichtelijk aanwezig is. Daar kun je echt geen Grand Prix mee rijden. Of het paard het zo leuk heeft kun je je afvragen. Hij kan het leuk hebben als hij de wei in mag.
Je insinueert ten eerste dat hij op dit topniveau rijdt onder de doping. Dat zijn uitspraken die beschadigend zijn voor mensen en je dus alleen mag doen als je daarvoor bewijzen hebt. Plaats om die bewijzen te deponeren is dan de FEI, en niet bokt.nl
Ten tweede zie ik nog altijd niet waar jij zo'n probleem mee hebt, of hij toen op de wei werd gegooid of er nu op gaat, als dat paard eronder had geleden had hij zich echt niet geplaatst voor deze finale in het afgelopen wereldbekerseizoen. Ze heeft alleen wat extra tijd met hem gekregen, so what?
Daar heb ik alleen een probleem mee als het alleen met doping kon, maar dat geloof ik niet eerder dan dat het bewezen is. Als je op dat niveau rijdt is de kans dat je gecontroleerd wordt dusdanig groot dat het mij sterk lijkt dat ze dat risico neemt.

Shanty_Muis schreef:Wel even zeggen dat paard zich niet geplaatst heeft. Ze hebben een WILDCARD gekregen.. Dus wat insider zegt zou zomaar eens een grote kern van waarheid kunnen bevatten..
Horsedances schreef:Voor degene die het nog niet gezien hebben :
http://www.topdressage.tv
Ga Naar : Just Arrived
Ga Naar : WorldCup Finals etc....
De videoclips zijn gesplitst per deelnemende combinatie !