Eerste klasse 4 menwedstrijd volgend weekend van start

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Eerste klasse 4 menwedstrijd volgend weekend van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 09:12

www.hoefnet.nl

Op zaterdag 18 april en zondag 19 april wordt de eerste klasse 4 menwedstrijd van het seizoen verreden in het Limburgse Horst aan de Maas. De terreinen van de Kasteelse Bossen vormen traditioneel het decor van deze prachtige menwedstrijd.

De Duitser Klaus Peppersack beoordeelt in Horst de rubriek tweespan paarden zodat deze rijders hun paarden kunnen kwalificeren voor het WK in Kecskemét, Hongarije, van 20 tot en met 23 augustus 2009.

Op zaterdag 18 april staat de dressuur en de vaardigheid op het programma, op zondag 19 april wordt de spectaculaire marathon met zes hindernissen verreden.

Startlijsten en uitslagen vindt u op www.hoefnet.nl, meer informatie over de menwedstrijd in Horst vindt u op www.menwedstrijdenhorst.nl/

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:37

Ja , is altijd weer leuk om te zien wie er weer zijn, en vooral de eerste keer om alle menners weer bezig te zien,met dezelfde paarden of geheel iets nieuws. Ook de (on)bekende gezichten die je de hele zomer weer tegenkomt. Ook voor de menners zelf is het altijd weer spannend de 1 ste echte wedstrijd. Kortom met wat droge zonnige dagen in het weekend kunnen de liefhebbers weer genieten van de zeer mooie goed verzorgde menwedstrijd die er altijd in Horst is te zien.Alle Menners en Organisaties succes het komend (Men)seizoen.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:29

Leuke wedstrijd, mooie omgeving........
Persoonlijk wens ik alle De Ronde's veel succes.........

Moge de beste winnen.........

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:27

Ik ga kijken!!
En ik wens mijn instructeur alle succes!
En natuurlijk ook de rest!!!