Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. De moraal ridders door de bocht hier weer. IK vind de lucht van ezeltjes ook prettiger dan bijv uitlaatgassen. Dat betekend niet dat ik voor mijn buurman mag bepalen dat hij geen last heeft van die geur. Hij is misschien wel groot formule 1 fan en dol op alles wat naar auto ruikt. Zou het toch ook niet grappig vinden als hij zijn wagenpark fararri's de hele dag door de tuin zou racen (bij wijze van spreken). Maar hij vind het geen vieze geur/rot herrie dus ik kan niet klagen, want dan ben ik een zeikert
.
), chicaden die de hele dag door lawaai maken. Dat lijkt me erg overdreven. xxStitchxx schreef:ik snap ook wel dat niet iedereen van ezels houdt, maar dan nog! ik hoop voor haar dat ze maar snel een betere plek kan vinden want ze doet geweldig werk! toch vindt ik dat de mensen wat meer respect voor haar mogen hebben. zoiets kan toch ook ook op een normale manier geregeld worden,maarja ik weet verder ook het fijne er niet van.
o en liedje89, ik ben juist tijdens mijn vakanties tussen de dieren, Geweldig!! ik hoef geen vakantie zonder paarden lucht!
) maar ik kan ook best begrijpen dat andere mensen dat niet vinden. IK vind paarden geur juist wel gezellig (dat is ook niet helemaal het woord, Vind het niet perce lekker maar omdat ik het met paard assosieer wel leuk zeg maar
). Maar ik kan ook best begrijpen dat als je daar als bedrijf naast zit en daar jaar na jaar ontevrede klanten hebt en teruglopende klandizie dat je op een gegeven moment behoorlijk gefrustreerd raakt.