Politiepaard aangevallen met enorme opblaaspenis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Politiepaard aangevallen met enorme opblaaspenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:29

www.kansascity.com / Nieuwsredactie

De politie uit Wichita (Amerika) heeft afgelopen zondag drie mensen moeten arresteren na een incident wat begon nadat een man een opblaasbare penis naar een politiepaard had gegooid.

De politieagenten waren op patrouille toen ze langs een grote groep dames kwamen die een vrijgezellenparty aan het vieren waren.

Iemand uit de groep, een broer van een van de vrouwen op het feest, droeg een reusachtig opblaasbaar geslachtsdeel van bijna twee meter lang met zich mee.

Terwijl hij grapjes uithaalde met dit speelgoed, lanceerde hij dit grote voorwerp richting het politiepaard. De opblaaspenis raakte het hoofd van het paard, waardoor het paard schrok en op hol sloeg. Het paard raakte niet gewond.

De politie arresteerde de man wegens het aanvallen van een arm der wet, of in dit geval, een politiepaard. De man en zijn opblaaspenis moesten hierdoor mee naar het bureau waarna er een procesverbaal op werd gemaakt.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:31

Haha.....de manier waarop is dan wel weer lullig...ehh...lollig :+

Gheheh....een opblaasbanketstaaf :')

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:37

De link doet 't bij mij niet. :(

Marloez

Re: Politiepaard aangevallen met enorme opblaaspenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:39

Omg.. :+

Voortaan maar bij de trainingen voegen, opblaaspenissen rondgooien. :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:40

farmershill schreef:

Nu wel als het goed is :)

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:42

Cayenne schreef:
farmershill schreef:

Nu wel als het goed is :)

Yep thanx, knap l*llig :+

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:44

Dan sta je toch ook voor paal

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 13:08

hittepit_12 schreef:
Dan sta je toch ook voor paal

_O- Zo kun je het ook uitdrukken ja.
Gelukkig is er verder niemand gewond geraakt :)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:14

haha wat een verhaal!
vrijgezellenpartij was vast gezellig!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:16

_O- Paard wat schrok was vast geen hengstige merrie, anders was ze wel blijven staan :')

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:49

Zijn ze toch wat vergeten te oefenen bij de schriktrainingen :Y)

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:18

Beetje piemelig is het wel!!!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:54

Haahhaaha die man had in ieder geval humor. Alleen paard kon het niet waarderen. Zeker een minderwaardigheidscomplex gekregen dat die opblaas groter was dan de zijne ;).

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:58

sunny_l0ve schreef:
Haahhaaha die man had in ieder geval humor. Alleen paard kon het niet waarderen. Zeker een minderwaardigheidscomplex gekregen dat die opblaas groter was dan de zijne ;).

Ik vind er niks grappigs aan om een voorwerp ( wat het ook moge zijn) naar een dier, in dit geval een paard te gooien.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:06

Ach, zo'n opblaasbaar ding.......... Daar verwondt ie zich toch niet aan? en dan schrikt ie een keertje..... Politiepaarden worden o.a. geselcteerd op nuchterheid, beest houdt er geen trauma aan over hoor ;)

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:06

Een reactie van dezelfde site... kennelijk ging het iets anders dan wordt verteld (of iemand heeft veel fantasie, dat kan ook)
Citaat:
My Story...
Ok, so I had met this bachelorette party earlier in the night…nice girls and out for a good time…that was about 10pm that night…about 1230pm I saw them leaving the club and all were in good spirits…not like some parties I’ve seen where the girls end up carrying the bachlorette to her car because she drank so much. They were parting ways by the down town bathrooms. Some of the girls were going to a hotel and the other were going to their cars and going home. I NEVER DID see these guys “throw” the 5 ft dick at the cops…truth be told it’d take a lot to do so because not only was it 5ft tall but it was about 2 and a half ft around…no easy task to pick up and throw this thing.
Anyway I see the girls parting ways and it looks like something did spook the horse. The cops start throwing people against the cop cars and the female cop who was one of two on horses told her horse to charge forward after a few of the ladies didn’t leave right away due to them asking why their friends were bring arrested. The woman who got stepped on was only about a foot or two away from the outside bathroom wall with the horse in front of her. When the cop told her horse to charge the horse went forward as much as it could. There was NO WAY the woman could move one way or another and she put her arms in front of her face to hide like one would from a scary movie. The horse ended up stepping on her foot and breaking two of her toes.
After about an hour and a half of the cops dealing with this we were getting ready to leave Old Town and call it a night when I noticed that this chick was still by the bathrooms and now all alone. I thought it was messed up from what I saw and the fact she was still there be her self. I went over and started talking to her and she broke down and just started crying and telling me what happened. She said they were leaving and some dudes walking by throw some trash or something at the horses and that’s what spooked them…not the girls, the party or the penis…she told me a lot of what I’d seen already and added that some of the cops were laughing about it behind her back but she could still hear them. The cops also refused to give her the names and police badge numbers for a long time. They finally gave in and she showed me the paper with their names and numbers. All I could think about is how the whole thing could have been dealt with differently

Posted by: Dakota | Tuesday, March 24, 2009 at 10:56 AM

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:11

Kymalin schreef:
Ach, zo'n opblaasbaar ding.......... Daar verwondt ie zich toch niet aan? en dan schrikt ie een keertje..... Politiepaarden worden o.a. geselcteerd op nuchterheid, beest houdt er geen trauma aan over hoor ;)

Ja en de volgende x is het een baksteen.
T zal indd geen pijn hebben gedaan, maar als je t zo stelt zou je met heel veel dingen mogen en kunnen gooien.

Iets gooien naar iets of iemand vind ik gewoon not done,

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:13

Iemand die niks heeft gegooid met je paard tegen een muur klemzetten waardoor het paard op haar voet gaat staan en ze twee tenen breekt vind ik anders een wat overdreven reactie :=

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:28

roxiie schreef:
Kymalin schreef:

T zal indd geen pijn hebben gedaan, maar als je t zo stelt zou je met heel veel dingen mogen en kunnen gooien.

Pffffff dus als je als kind een keer een appeltje jat dan is de volgende stap ook een ramkraak!? Overdrijven is ook een vak!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:32

Nou, dan zal ik opblaasbare piemels voortaan ook maar meepakken bij de friendly game. :')

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:29

roxiie schreef:
Kymalin schreef:

Overdrijven is ook een vak... en jij bent er goed in! ;)

edit: politiepaarden zijn alsnog schrikachtig, ik heb zelf een training meegemaakt. Ze worden er wel op getraind er beter tegen te kunnen, maar alsnog schrikken ze er van. Het gaat juist allemaal om de kwaliteiten van de ruiter om het paard onder controle te houden.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:12

het is goedgegaan dus is het best grappig

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:21

Ik vind dat er nogal flink wat ophef over gemaakt wordt... het is allemaal goedgekomen, ok dat die gast iets van een boete krijgt maar meer moet het ook niet worden...