Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nee geintje. Maar wat een best paard die Okidoki. Een genot om naar te kijken! Ik vind het opmerkelijk dat Sam en Okidoki hetzelfde slag paarden zijn.
Nou sorry hoor, maar echt oud is dat niet vind ik.Citaat:Tegen die tijd is Okidoki 16 jaar. ‘Ja, dat is oud voor een paard’, geeft Zoer toe, ‘maar ik weet zeker dat hij het karakter bezit dat hij ook op die leeftijd dat zware werk aan kan.’
) 
Lins_Vetra schreef:Nou sorry hoor, maar echt oud is dat niet vind ik.Citaat:Tegen die tijd is Okidoki 16 jaar. ‘Ja, dat is oud voor een paard’, geeft Zoer toe, ‘maar ik weet zeker dat hij het karakter bezit dat hij ook op die leeftijd dat zware werk aan kan.’
Mooi om te zien dat Okidoki al die jaren nog van Zoer is gebleven.
Geweldig paard (en Sam ook)
Guetta schreef:Dan ben je geen topsporter in hart en nieren mijn inziens janderegelaa.
Citaat:‘Door mijn beenbreuk stond hij maanden op stal. Daar werd hij knap chagrijnig van. Toen hij na maanden weer de vrachtwagen instapte, spitste hij zijn oortjes pas weer, werd hij eindelijk weer vrolijk.’
beetje rare uitspraak, tenzij...Lins_Vetra schreef:D_Star schreef:16 jaar is wel redelijk oud om nog zo hoog in de top mee te springen Lins_Vetra. Maar zoals Albert al zegt kan Okidoki het wel aan
Ik ben ook erg benieuwd welk paard hij meeneemt!
Zo had hij het idd beter kunnen formuleren.