FEI lanceert videowebsite met beelden van grote evenementen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

FEI lanceert videowebsite met beelden van grote evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 16:43

www.horseandhound.co.uk / Nieuwsredactie

De FEI heeft vandaag een website online gezet waar video's van grote wedstrijden over de hele wereld op te bekijken zijn.

De site: www.feitv.premiumtv.co.uk heeft onder andere beelden van de Wereldbekerfinale mennen in Gothenburg, de Wereldkampioenschappen Endurance in Terengganu, Eventing vanuit Deauville, Wereldbeker springen van Gothenburg, Zurich en Vigo en een achter de schermen interview met Meredith Michaels Beerbaum. Er zullen ook video's te zien zijn waarbij een paardenfotograaf je meeneemt terwijl hij aan het werk is, en nog veel meer.

Volgens een woordvoerder van de FEI zullen alle grote evenementen op de site komen te staan.

josie

Re: FEI lanceert videowebsite met beelden van grote evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 16:50

Op zich hartstikke leuk, kun je nog eens wat zien, maar jammer dat je er voor dient te betalen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 16:51

Voor enkele beelden moet je idd betalen. De rest zal als het goed is gratis te zien zijn.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 16:54

Goed initiatief! Ik vind het niet meer dan normaal dat je voor een stream moet betalen. Als je je realiseert dat het ontzettend veel geld kost om een evenement te streamen, is het begrijpelijk dat er een bijdrage in de onkosten wordt gevraagd.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:30

Voor het filmpje met Meredith moet je helaas betalen :(

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:43

Ik zal hem onder mijn favorieten zetten. ;)

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:34

sorry, maar heb ondertussen tig dingen daar aangeklikt (o.a. samengesteld, mennen), als er al iets in staat dien je te betalen, iets gratis heb ik nog niet kunnen vinden.

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:00

Ik vind het niet erg om te betalen, als ik dan ook maar kan kijken, ipv zoals nu naar een zwart scherm te turen op paardensport.tv :(

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:32

Leuk initiatief.
Gratis hoeft nou ook weer niet, want die camera man en IT personeel zijn niet van een of andere pro-horse vrijwilligers organisatie. Maar zoals ze het nu doen is ook wat lastig. Je betaalt of per 24 uur, of per week of per jaar 1 bedrag en dus niet per filmpje. Daarbij gelden er 'geo restrictions' omdat in sommige landen TV zenders al het alleenrecht hebben op de uitzending. Dus Nederlanders hebben pech als ze bijvoorbeeld de (live) ROLEX FEI WORLD CUP™ Jumping willen zien, want die is geblokeerd voor Nederland.
Nog vervelender is dat ik nog niet ontdekt heb hoe je de geo restricties voor elk event op kan vragen, want als je op die informatie klikt krijg je het scherm dat je moet betalen. Alleen voor de ROLEX FEI WORLD CUP™ Jumping was het meteen zichbaar. Dus dan moet je eerst betalen om daarna te zien dat voor het gekozen event je land uitgesloten is? Lijkt me een opstartfoutje.

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:44

Wat leuk dat je op deze manier zo af en toe gratis wat mee kunt kijken! Ik vind toch dat er op tv anders weinig van te zien is en dit levert toch de mogelijkheid om meer te zien dan dat er op tv te zien is. Begrijpelijk dat ze voor sommige beelden geld vragen, wel erg jammer.