Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Haar idee om met de pianist samen te werken, werd door Anky van Grunsven overgenomen. "Jammer wel dat het speciale er nu vanaf is."
Imke Schellekens-Bartels wilde zich op deze manier juist onderscheiden ten opzichte van het dressuurboegbeeld die (ongewild) haar Nederlandse collega's in de schaduw zet. "Ik ging ook naar Wibi toe om me te onderscheiden. Maar goed, mijn kür vind ik toch nog steeds mooier dan de hare en ik heb het gevoel dat ik op dit gebied zeker pionierswerk heb verricht."

.
.
manie schreef:Tja Anky is natuurlijk 3 voudig winnaar van Olympisch goud.
Alle respect voor Imke, maar ze heeft natuurlijk niet dezelfde erelijst als Anky.
Ik snap best dat Wibi geen nee zegt wanneer hij gevraagd wordt een kur voor Anky te maken.
Daarbij vind ik ook nog eens dat beide kuren niet te vergelijken zijn, persoonlijk vind ik die van Anky mooier, maar wie ben ik![]()
Het is in ieder geval niet zo dat Anky en Imke ongeveer een identieke kur hebben, totaal niet zelfs.
De 'sneer' vind ik dan ook niet helemaal terecht, maar het is natuurlijk maar de vraag of Imke het zo verteld heeft of dat de journalist het zo opgeschreven heeft
maras schreef:Ik weet vrijwel zeker dat Imke het zo niet gezegd heeft want Imke heb ik nog nooit kunnen "betrappen" met een onaardige opmerking over collega ruiters maar dat de journalist het zo omschreven heeft.
Lovely schreef:Wibi ziet commerciale kansen en grijpt ze aan. Er zijn vast heel veel Ankyfans die zijn cd willen kopen.
Overigens heeft Imke's vader de kür op muziek weer terug in de picture gebracht in de jaren '80.
Imke's kans komt in London, ze moet dus gauw op zoek naar een goed geschikt paard.