Komende zondag gaat op Duindigt het renseizoen van start. Voorafgaand aan het nieuwe seizoen nam een groep vrijwilligers het terrein onder handen. Renbaan Duindigt is wegens een enorme schuldenlast aangewezen op vrijwilligers. De Nederlandse volbloedsport heeft meer te lijden gehad van de problematiek dan de drafsport, maar nog altijd zijn er liefhebbers die vanuit Engeland volbloeds importeren naar Nederland. Voor Duindigt is de rensport van wezenlijk belang. De volbloeds geven kleur aan Duindigt met zijn paddock en afzadelplaats. De drafliefhebbers kunnen zich verheugen op de Champions Trophy, een jaarlijkse confrontatie op de sulky tussen de kampioenen van vorig jaar uit verschillende disciplines als amateursport, profrijders, leerlingen en eigenaarrijders.
Hopelijk kan duindigt zich in dit crisisjaar zich goed laten zien en overthuigen!!! Kom daar nu al me hele leven en zou niet weten wat het zou zijn zonder de rensport. En wat vrijwillligers betreft! Ik heb ze bezig gezien vorige week en echt waar, TOP!
tomcat701
Geplaatst: 19-03-09 08:54
Het is ook gewoon leuk om te gaan kijken, en een gokje te wagen!!!
Garuda96
Geplaatst: 19-03-09 16:58
Ik kom regelmatig bij de poloclub en dan zie je ook 's ochtends al die dravers en volbloeds langskomen, echt top ik heb er nu van geproeft en ik kan er hele dagen doorbrengen