Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Aangezien Darlington zelf heeft voldaan aan de cornage- en rontgenologische eisen hadden zijn nakomelingen reeds vrijstelling hiervoor
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:Ik zie er niet echt een toegevoegde waarde in eigenlijk maar goed...
Voor vele hengsten is het net anders om..
krackertje schreef:Ach, laten er nu toch aardig wat leuke nakomelingen het fatsoenlijk te doen in de subtop en dat op het geringe aantal dekkingen wat Darlington uiteindelijk heeft gehad hier in ons kikkerlandje. Misschien toch handig om op de site van het knhs eens te kijken in de uitslagen voordat er klakkeloos iets geroepen wordt zonder feitenkennis?
Ik geloof toch echt meer in de vererving van een hengst als Darlington dan van menig andere hengst die gelanceerd wordt als de topper en een lastig gevoel achter laat bij de fokker, zeker in deze vervelende tijden.
Ach, onbekend maakt onbemind, het kwpn heeft deze hengst uiteindelijk wel "gezien" , fokkers hebben misschien toch de verkeerde bril af en toe op of durven niet zelf te beslissen zonder "goedkeuring" van het kwpn ?
Wij hebben op tijd een merrie gekocht van Darlington uit een beste lijn en ja een zeer goed paard, al die "modefokkers" moeten maar kijken wat ze doen, ons maakt het echt niet uit, ieder zijn geluk????
krackertje schreef:Misschien toch handig om op de site van het knhs eens te kijken in de uitslagen voordat er klakkeloos iets geroepen wordt zonder feitenkennis?
Suzanne F. schreef:krackertje schreef:Misschien toch handig om op de site van het knhs eens te kijken in de uitslagen voordat er klakkeloos iets geroepen wordt zonder feitenkennis?
Ik ga uit van mijn eigen ervaringen en feiten en ikzelf ken geen goede fijne Darlingtons. Alleen maar stomme kleine propperige pony's. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn, er zullen best goede lopen maar ik zie er geen waarde in zo'n hengst nu nog goed te keuren. Beetje mosterd na de maaltijd. Doe het wel of doe het niet en niet als hij dood is..
Suzanne F. schreef:krackertje schreef:Misschien toch handig om op de site van het knhs eens te kijken in de uitslagen voordat er klakkeloos iets geroepen wordt zonder feitenkennis?
Ik ga uit van mijn eigen ervaringen en feiten en ikzelf ken geen goede fijne Darlingtons. Alleen maar stomme kleine propperige pony's. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn, er zullen best goede lopen maar ik zie er geen waarde in zo'n hengst nu nog goed te keuren. Beetje mosterd na de maaltijd. Doe het wel of doe het niet en niet als hij dood is..