DEKHENGST INSPEKTEUR TE KOOP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caro_vt

DEKHENGST INSPEKTEUR TE KOOP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 11:32

TE KOOP INSPEKTEUR

Naam/ Nom: Inspekteur
Vader/ Père: Darwin x Amor

Afstamming/ Pedigree: KWPN
Leeftijd/ Date de naissance: 1991
Geslacht/ Sexe: Hengst/ Etalon
Stokmaat/ stok Taille: 167m
Africhting/ Formation: Dressage international & Breeding stallion
Prijs/Prix: On request

bron : vanvlietstables.com

AppaloosGirl

Re: DEKHENGST INSPEKTEUR TE KOOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:33

Hier is al een topic over geweest en die is op slot gegaan, dus denk niet dat dit enkel nut heeft.

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:55

Beste Caro,

Ik vraag me af waarom je als zoveelste een topic begint over ons paard! Het is niet toegestaan om te speculeren over advertenties ook niet van een bekend paard. Voor meer informatie en toelichting kun(nen) je (jullie) kijken op www.vanvlietstables.com.

Ik wil mensen ook vragen op te houden met rare uitingen. Vrijheid van meningsuiting is geen probleem, maar dit is niet jullie zaak. Wij vinden het al erg genoeg.

Wendy & Maurice

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:05

Tevens wilde ik vragen om een slotje

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:08

Als je temt komt er vanzelf een slotje op wanneer een mod hem ziet ;) aangezien dittopic toch niet mag

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:09

wat is eigenlijk het probleem dat ze hier een topic over openen?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:09

Wendy, er zijn verschillende redenen waarom die op Bokt zo een "hot item" is.
- Er is toendertijd gezegd dat Inspecteur lekker op de wei mocht blijven lopen en dat hij niet verkocht zou worden.
- De hengst heeft heel wat gepresteerd, en wordt op vrij late leeftijd alsnog te koop aangeboden.
- De hengst staat openlijk te koop, terwijl paarden van dit kaliber vaker in de stiller verkoop worden verkocht en er wordt gewoonweg op geboden.

Deze speculaties worden nóg meer gevoed door het feit dat jij vrij heftig reageert op topics die hierover geopend worden. Bokkers houden hier niet van en spingen er bovenop... Hoe harder je ergens tegenin gaat, hoe harder Bokkers hun kont tegen de krib gooien...

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:10

Liezel1 schreef:
Wendy, er zijn verschillende redenen waarom die op Bokt zo een "hot item" is.
- Er is toendertijd gezegd dat Inspecteur lekker op de wei mocht blijven lopen en dat hij niet verkocht zou worden.
- De hengst heeft heel wat gepresteerd, en wordt op vrij late leeftijd alsnog te koop aangeboden.
- De hengst staat openlijk te koop, terwijl paarden van dit kaliber vaker in de stiller verkoop worden verkocht en er wordt gewoonweg op geboden.

Deze speculaties worden nóg meer gevoed door het feit dat jij vrij heftig reageert op topics die hierover geopend worden. Bokkers houden hier niet van en spingen er bovenop... Hoe harder je ergens tegenin gaat, hoe harder Bokkers hun kont tegen de krib gooien...

mee eens

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:11

Wat jammer dat jullie hem moeten verkopen.. Hij heeft een fijn leven gehad bij jullie zo te zien. :)
Wel jammer dat hij de kans niet krijgt om lekker op de wei te blijven staan..

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:15

Ben er ook mee eens

@Wendy, als je het heel erg vind, waarom houd je hem dan niet?
Volgens mij hebben jullie ook nog zat andere paarden dus zou vast nog wel een plekje over zijn....

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:17

Aan de ene kant snap ik het wel. Stel, ik zet mn paard te koop en een ander gaat dat nog eens ergens op een forum bevestingen, terwijl het mijn zaken zijn .

Maar ik snap donders goed de reactie van bokt, eerst word dit gezegt en dan word dat gezegt en daar ik Bokt zeer gevoelig voor.

Zonde dat hij weg zal gaan god weet waar hij terecht gaat komen, en wat ze met hem uithalen . Laat hem lekker staan op zn vertrouwde plek, kijk voor een lieve jongen/meid die zich met hem bezig houd zo hou je de overzicht, Of dat iemand hem least dat heb je niet alle kosten op je eigen rekening

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:32

@ Thomas -->Wij hebben maar 3 paarden waarvan 1 van mij Spekkie. De andere zijn van Maurice. Waarom wij hem wegdoen is prive.

Hieronder het nieuwsbericht wat ik gister op de site heb geplaatst, verder worden er geen uitspraken meer gedaan via bokt of welk forum dan ook. Wij willen jullie nu echt vragen te stoppen met speculeren of wat wel en wat niet gezegd is. Hij staat gewoon te koop zoals ieder ander paard, en daar is niets mis mee. Jullie maken het zo alleen maar erger voor ons.

@oOoKellyoOo je begrijpt natuurlijk wel dat jou laatste zinnen nergens op slaan want jij denkt toch niet dat ik hem zomaar aan iemand meegeef??

Nieuwsbericht vanvlietstables.com

07-03-2009 - Dekhengst Inspekteur te koop voor liefhebber

Na weken lange gesprekken tot diep in de nacht hebben wij moeten besluiten om onze KWPN dekhengst Inspekteur te verkopen.

In oktober 2008 was het de bedoeling dat Spekkie zijn oude dag zou slijten in de Tsjechische Bohemen, wij hadden hem in bruikleen gegeven aan een goede vriendin van ons, na een ernstig ongeluk bij het trailerladen ging het hele verhaal niet door.

Wegens mijn zwangerschap hebben we de knoop doorgehakt om hem te koop aan te bieden. Wij zijn opzoek naar iemand die hem een fantastisch eindstation kan geven. Met alleen weidegang en losgooien in de paddock doe je hem echt geen plezier, hij wil nog graag werken. Inspekteur heeft al een prachtig afscheid gehad van de Topsport op de HK in Den Bosch, het is dus niet de bedoeling dat een jong talent nog eventjes Junioren of Young riders gaat rijden! Als leerpaard kan hij nog zeker mee. Hij is 100% gezond, 100% fit en nog steedsde prachtig mooie Spekkie zoals iedereen hem kent. Spekkie is dus alleen beschikbaar voor een echt paardenmens en niet voor mensen met paarden! U kunt voor een afspraak telefonisch contact opnemen op tel.nr. + 32 495 798696. Geen telefonische prijsopgave!!

Wendy neemt dus verlopig, zeker tot na haar zwangerschap, afscheid van de paardensport. Enkel zal Wendy op concours verschijnen als steun en toeverlaat van haar toekomstige man Maurice en de dressuurlessen blijven ook gewoon doorgaan.

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:39

En graag wilde ik hiermee dit topic afsluiten, dus als bokt een beetje zou willen meewerken hieraan dan zo ik dat erg op prijs stellen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:42

Ik vind dat Wendysvdh groot gelijk heeft. Waarom zij een paard(het doet er niet eens toe welk paard) wil verkopen om wat voor een rede dan ook, dan is dat haar eigen zaak en daar hoeft geen oordeel over geveldt te worden.
Het is niet voor niets HAAR paard en dus HAAR keuze.

Succes met de verkoop Wendy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:43

Ik heb even geTEMd..... Idd haar eigen keuze, en ik geloof best dat ze daar wel een hele goede reden voor heeft :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:46

Het zoveelste topic, Heb ook getemd. Vindt dat eigenaren zelf mogen beslissen over het wel een wee van een paard ookal is het een belangrijk paard geweest. Dit is geheel mijn mening ik weet dat er mensen zijn die er anders over denken.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:48

Wendy, één vraagje.
Kan Spekkie niet alsnog naar je vriendin in Tjechië?

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 17:32

Ik heb eerst gekeken of er al een topic over was op bokt. Dat heb ik niet gevonden. Aangezien bijna alle nieuws ivm paarden op bokt komt mag dit er toch ook op?

Misschien is er wel een bokker geïnteresseerd in deze fantastische hengst!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:34

Hier zijn al eerder topics over geweest, maar die zijn gesloten ivm het bespreken van een advertentie.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:38

ik vind het allemaal maar een vaag verhaal,
de ene week dit de andere dat,snap dat het allemaal moeilijk is,en het is jullie eigen keuze,
maar er zijn toch wel mensen uit het wereldje die belang hebben,snap niet helemaal dat het paard openlijk op internet te koop staat,de familie van balen en jullie hebben toch concecties!
dus als je de ene keer dit roept en de andere keer zus en zo,kun je verwachten dat je dit op je dak krijgt!
dat heb je met een beroemd paard....

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:44

Ik zou niet weten wat er mis is met dit topic,

Speculaties heb ik helemaal gemist!

Ongetwijfeld zullen Bokkers zich wel vragen gaan stellen als er zo heftig gereageerd wordt.

Kan me herinneren dat er onlangs zelfs mensen een pb kregen omdat ze in een ander topic de mededeling deden dat dit paard verkocht werd.
En dan vroegen ze zich alleen nog maar af waarom,en ook hier werd er niet gespeculeerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:32

peetje82 schreef:
Ik zou niet weten wat er mis is met dit topic,

Speculaties heb ik helemaal gemist!

Ongetwijfeld zullen Bokkers zich wel vragen gaan stellen als er zo heftig gereageerd wordt.

Kan me herinneren dat er onlangs zelfs mensen een pb kregen omdat ze in een ander topic de mededeling deden dat dit paard verkocht werd.
En dan vroegen ze zich alleen nog maar af waarom,en ook hier werd er niet gespeculeerd!

Omdat de eigenaresse er niets mee opschiet dat er allemaal nieuwsgierige bokkers op haar afvliegen om precies te weten hoe en wat.
Daarom vind ik het ook erg respectloos tegenover Wendy om haar gewoon te negeren als ze probeert om antwoord te geven op de bokkers. Nogmaals, ze zal er vast een steengoede reden voor hebben om zo'n geweldig paard weg te doen. En ik geloof er ook helemaal níets van dat ze het niet erg vind om hem weg te doen. Ja, natuurlijk willen mensen weten waarom, maar als ze aangeeft dat ze dat niet wil vertellen o.i.d., heeft het gewoon géén nut en is het alleen maar respectloos (grenzend aan 'gemeen') om door te blijven zagen waarom hij weg moet. Wendy word daar hoogstwaarschijnlijk ook niet vrolijker van.

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:52

Ik zie niet in wat het probleem is, de hele reden van verkoop staat gewoon op hun website,
Waarom doet iedereen zo moeilijk, stel dat Anky Salinero zou willen verkopen mocht ze het toch ook zelf weten.
Succes ermee

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:53

tja daar heb je een punt,maar ik denk dat je dat wel kunt verwachten als je zelf bokker bent,en je hebt een bekend paard,en je zet hem openbaar te koop op internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:55

knooopje schreef:
tja daar heb je een punt,maar ik denk dat je dat wel kunt verwachten als je zelf bokker bent,en je hebt een bekend paard,en je zet hem openbaar te koop op internet.

Dus? Is dat gelijk een reden om haar helemaal uit te horen over de verkoop nadat ze zelf aangegeven heeft dat ze er liever niets over kwijt wilt?