Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

aangezien dittopic toch niet mag Liezel1 schreef:Wendy, er zijn verschillende redenen waarom die op Bokt zo een "hot item" is.
- Er is toendertijd gezegd dat Inspecteur lekker op de wei mocht blijven lopen en dat hij niet verkocht zou worden.
- De hengst heeft heel wat gepresteerd, en wordt op vrij late leeftijd alsnog te koop aangeboden.
- De hengst staat openlijk te koop, terwijl paarden van dit kaliber vaker in de stiller verkoop worden verkocht en er wordt gewoonweg op geboden.
Deze speculaties worden nóg meer gevoed door het feit dat jij vrij heftig reageert op topics die hierover geopend worden. Bokkers houden hier niet van en spingen er bovenop... Hoe harder je ergens tegenin gaat, hoe harder Bokkers hun kont tegen de krib gooien...
peetje82 schreef:Ik zou niet weten wat er mis is met dit topic,
Speculaties heb ik helemaal gemist!
Ongetwijfeld zullen Bokkers zich wel vragen gaan stellen als er zo heftig gereageerd wordt.
Kan me herinneren dat er onlangs zelfs mensen een pb kregen omdat ze in een ander topic de mededeling deden dat dit paard verkocht werd.
En dan vroegen ze zich alleen nog maar af waarom,en ook hier werd er niet gespeculeerd!
knooopje schreef:tja daar heb je een punt,maar ik denk dat je dat wel kunt verwachten als je zelf bokker bent,en je hebt een bekend paard,en je zet hem openbaar te koop op internet.