Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
brrrr die foto WinBinChes schreef:Suzanne F. schreef:Brandmerken wordt al niet meer gedaan in Nederland toch??
Nee maar je kan in het buitenland nog wel je dier laten merken en couperen. Veel koudbloed paarden logeren om deze reden in Belgie, om vervolgens met merk en een konijnen staart weer thuis te komen.

tessyke schreef:WinBinChes schreef:
Nee maar je kan in het buitenland nog wel je dier laten merken en couperen. Veel koudbloed paarden logeren om deze reden in Belgie, om vervolgens met merk en een konijnen staart weer thuis te komen.
couperen mag hier ook niet hoor
je moet in Frankerijk zijn om te couperen
MarjonTampon schreef:kazary schreef:Waarom mag een ander dat betalen?Ik sta op een pensionplek en daar heeft de pensionhouder het ook vervangen toen hij daar kwam wonen. Niet meer dan logisch hoor. En dat betaalde ook geen ander.
Hij kiest daar dan zelf voor. Ik dus niet.
LindaLinda schreef:Goede plannen, maar eerst maar zien en dan geloven wat er allemaal van waar wordt.. Ik vindt zeker dat de regestratie verbeterd moet worden vooral ivm diefstal.
En ben ik de enige die niet ziet wat er op de foto staat
WinBinChes schreef:MarjonTampon schreef:Hij kiest daar dan zelf voor. Ik dus niet.
Tja, bij alle andere wets wijzigingen moesten de burgers er ook zelf voor op draaine, dus dat zal nu echt niet anders zijn. Daarbij als het beter is voor het welzijn voor je dier heb je dat er toch ook voor over?
MarjonTampon schreef:Maar wij hebben nooit (klopt meteen even af) problemen met de paarden in combinatie met de prikkeldraad.
MarjonTampon schreef:En ik weet ook echt wel dat schrikdraad veel beter is voor het welzijn van de paarden, maar waarom zouden wij de omheining veranderen als we er nooit problemen mee hebben.