Groot Brittannië heeft haar kandidatuur ingetrokken voor de organisatie van het WK Vierspannen 2012. Reden hiervoor is dat de beoogde locatie Great Leighs Racecourse in januari failliet is gegaan. Er wordt momenteel gekeken of hier in de toekomst wel een ‘gewone’ internationale menwedstrijd georganiseerd kan worden.
Duitsland en Hongarije hebben interesse getoond voor de organisatie van het WK 2012, maar hun kandidatuur is echter (nog) niet officieel bevestigd. De FEI beslist in november van dit jaar aan welk land het Wereldkampioenschap wordt toegewezen.
ik hoop dan ook maar op duitsland.. maar dan liever niet Aken altijd regen daar Riesenbeck is wel een mooie locatie, of donau essingen ach het duurt nog even eerst Kentucky
Lähden zou lekker dichtbij zijn ... 2012 is het zo! moeten ze nog een hoop regelen... als je ziet hoe lang de voorbereidingen voor Beesd waren.
Echwel
Geplaatst: 27-02-09 11:06
Greven is ook een prachtige wedstrijd in Duitsland dit jaar wk pony's vorig jaar wk voor rijders met beperking. dus die hebben al ervaring en accomodaties
frisiangirl
Geplaatst: 27-02-09 15:20
Tuihanti schreef:
Ik weet nog wel een erg leuk terrein in Nordhorn
Dat zou wel erg dicht in de buurt zijn...maar ik verwacht dan wel een beetje parkeerproblemen....