Door de Stamboekvereniging Het Groninger Paard wordt op zaterdag 21 februari de jaarlijkse hengstenkeuring gehouden.
Deze zal worden gehouden in Manege Den Esch, Nijverheidsweg 41 in Zuidwolde en begint om ca. 09.45 uur.
Voor eerste goedkeuring is één hengst aangemeld, voor uitsluitend primering één twenterhengst. Zoals gebruikelijk zal een groot deel van de goedgekeurde hengsten eveneens acte de présence geven. Daarnaast voorziet het programma in enkele shownummers en zal een aantal paarden voor verkoop worden gepresenteerd. Hierbij gaat het om een gevarieerde groep Groninger paarden: van jaarling tot verder doorgereden paarden. De toegang is gratis.
Woei!!! Wij zijn ook weer van de partij met Meinhold. We doen dit jaar geen show nummer omdat ton op dit moment op vakantie is, en er weinig tijd is om iets voor te bereiden.
Olympia
Geplaatst: 13-02-09 11:48
Ik ben ook van de partij, met camera , voor de foto's
Fijn dat het hier staat. Lijkt me erg leuk die dieren eens in het echt te bewonderen en te kunnen vergelijken. Ik ga het er zo snel met mijn vriend over hebben. Wie weet kunnen we wel gaan kijken!