Ongeldige tinker paspoorten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Ongeldige tinker paspoorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 12:20

www.tinkerstamboek.nl

Het stamboekkantoor krijgt steeds vaker te maken met paardenpaspoorten die uitgegeven zijn door Kloostra uit Hoenderloo. Deze paardenpaspoorten hebben een zilveren kaftje, met een dubbelspan Tinkers omgeven door een hoefijzer. Deze paspoorten zijn onbevoegd uitgegeven en derhalve NIET geldig. Indien uw Tinker een dergelijk document heeft, dient dit vervangen te worden. Neemt u hierover contact op met het stamboekkantoor.

Mariska_28

Re: Ongeldige tinker paspoorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:51

Hee daar komt mijn merrie ook vandaan. Ik wist dat ie ooit bezig is geweest met een eigen stamboekje, maar dat is toch al lang geleden? De paspoorten die jullie krijgen, zijn die recent afgegeven?

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:51

Mijn vriendin heeft een recent afgegeven paspoort van Kloostra.
Daar is niets mis mee.
Gewoon een standaard paspoort.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 12:33

Zoals ik uit het bericht begrijp gaat het enkel om de paspoorten die eruit zien zoals in het bericht beschreven is. Het kan dus goed zijn dat er ook wel geldige paspoorten zijn uitgegeven.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:15

wisky schreef:
Mijn vriendin heeft een recent afgegeven paspoort van Kloostra.
Daar is niets mis mee.
Gewoon een standaard paspoort.

zit een verhaal aan vast he gertje....

mensen waar mijn merrie van was, hebben haar moeten verkopen omdat haar man gestorven was... maar ze wilde niet meer eraan herinnerd worden...
dus heeft walter bij de buren ( fjordenstamboek) een nieuw paspoort laten maken

en ik moet ermee terug, want nu staat er bij geboortedatum 2002!!!~en ze is van 1997, heb hem er al over gebeld, en ik moest het maar opsturen, schaam, het ligt nog steeds hier op de kast

het verhaal prik ik zo doorheen, zal wel broodje aap verhaal zijn...

maar hij is dom geweest, want hij heeft me hget vacinatie boekje gegeven, en daar staan de gegevens van de DA in, dus als ik echt zou willen, kan ik het nog achterhalen... maar thja ok leuk, maar meer behoefte heb ik er ook niet aan
ik heb kei schrik met de merrie, en haar verleden ( wat die ook mag wezen) neem ik voor lief!!!