Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Snap niet eens dat ze die vergelijking maken
sans6 schreef:Dat is NIET hetzelfde, omdat in NY die paarden de hele dag ingespannen staan te wachten op toeristen, en het (als ik het goed begrepen heb) gaat om afgesproken tochten ( zoals het voorbeeld met de kleuterklas)
Citaat:sprak onder meer over de gevaren door de overweldigende verkeersdrukte en de risico’s op kreupelheid en ademhalingsproblemen. Omdat paarden vluchtdieren zijn lopen ook de mensen in de omgeving het risico gewond te raken of dodelijk te verongelukken. Xanthos sprak daarnaast over het kennisgebrek van veel koetsiers om goed met hun paarden om te gaan en de vele verkeersovertredingen van koetsiers begaan. Zij brengen op die manier ook andere weggebruikers in gevaar.
SAKKIA schreef:Ik ben het ook wel met jullie eens dat het niet meer van deze tijd is dat er dagelijks koetsen door de stad rijden. Ik vind alleen de vergelijking met de vuurwerkramp een beetje overtrokken en te ver gezocht.
Ir111 schreef:SAKKIA schreef:Ik ben het ook wel met jullie eens dat het niet meer van deze tijd is dat er dagelijks koetsen door de stad rijden. Ik vind alleen de vergelijking met de vuurwerkramp een beetje overtrokken en te ver gezocht.
Ja, dat ben ik wel met je een hoor, het lijkt me sterk dat een op hol geslagen span paarden een halve woonwijk de lucht in doet vliegen.
en me paard is daardoor nooit kreupel geworden! is nu alleen 4/5 maanden kreupel geweest omdat ze door 2 paarden in mekaar was getrapt (ze is heel erg onderdanig) en daardoor een geirriteerde pees had en 15 wonden:( maar nu weer helemaal gezond!:D
) in enschede. Maar het lijkt me inderdaad leuker om in het buitengebied met koets of huifkar te rijden. En wil je in de binnenstad een tochie maken dan is er vast wel zo iets als een electrotreintje te organiseren.
De meeste mensen denken dat mennen iets is wat je ff doet, maar dat is niet zo. Het is absoluut niet hetzelfde al rijden (dit is algemeen genomen he op niemand gericht
)