Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rascha schreef:Een geweldig stukje over een geweldig mooi mens!!
Zij verdiend zo veel eer en erkenning, die ze vaak niet zal krijgen...
Gelukkig haalt zij de voldoenig uit haar vastberaden speurtochten als die tot het gewenste resultaat geleid hebben!!
Adri schreef:Rascha schreef:Een geweldig stukje over een geweldig mooi mens!!
Zij verdiend zo veel eer en erkenning, die ze vaak niet zal krijgen...
Gelukkig haalt zij de voldoenig uit haar vastberaden speurtochten als die tot het gewenste resultaat geleid hebben!!
Mist en Rascha,
Bedankt voor jullie berichtje, ben maar een gewone vrouw, met veel liefde die ik krijg van mijn dieren en van sommige mensen.
Ik bedank deze krant, door een recent voorval wilde ik stoppen met het zoeken naar de paarden, veroorzaakt door mensen aan de top van de paardenwereld. Steeds wil ik er zijn voor ieder paard, voor iedere paardeneigenaar, de mevrouw van deze krant volgt mij al een hele tijd en het was haar idee om mij via deze reportage terug de moed te schenken om door te gaan.
PS.: Ik wil zeker de eigenaar van Flupke bedanken voor zijn idee om onze inzet voor de paarden bekend te maken via het TV programma Hart voor Elkaar bij VTM/Belgie. Ook alle paardenvrienden die bereid waren om dit tot een prachtig moment te maken, dank je wel. Sorry, ik heb het nu pas vernomen en ook de reden waarom het niet doorgegaan is.