Besmet met het paardenvirus', dat is de kop van een reportage met Gijs Bartels in Nieuwe Oogst afgelopen weekend.
In het artikel belicht Gijs de activiteiten die op Academy Bartels gehouden worden zoals de trainingsarrangementenen en de business events. Gijs legt ook uit dat alle evenementen, georganiseerd door het evenementenbureau, een educatieve grondslag hebben. Horse Event en Animal Event zijn daarvan de grootste projecten.
Leuk om te lezen! Ben altijd toch wel fan van Tineke gebleven, haar manier van rijden en haar geweldige humor!!
Imke en Joep zijn natuurlijk ook bekend, maar juist leuk om eens iets van deze Gijs te lezen, die ken ik eigenlijk helemaal niet!
darwin
Geplaatst: 05-02-09 14:50
Ik heb vorig jaar met gijs gepraat op een buurtfeest bij ons in de straat, wij woonden daar net 3 dagen en ik wist bijgod niet wie hij was toen , maar hij was wel aardig. Wij wonen daar ongeveer 500 meter vandaan. Tegenwoordig zie ik hem regelmatig op zijn racefiets rondscheuren
Gewoon een leuk artikel en een lekkere vent! Grappig om ook eens over hem te lezen. Op hun website ook een bijdrage van Gijs over Hong Kong - het lezen waard!