De Poolse wegpolitie heeft vorige week een chauffeur tegengehouden die een levende pony op de achterbank van zijn Fiat Punto vervoerde. De man had de pony gekocht op een veemarkt en was op weg naar zijn boerderij in het noorden van het land, zo'n 240 kilometer verder.
Vooraan in de wagen zaten ook nog twee vrienden van chauffeur Hieronim Kapuscinki. Hij werd beboet wegens het onjuiste gebruik van de wagen. De agenten namen de pony in beslag totdat de man met geschikter vervoer op de proppen kwam.
dan ben je toch ook niet helemaal lekker, en dat die pony is blijven staan!! Somige mensen....
0maris0
Geplaatst: 03-02-09 16:36
En de foto...
P_A_R_Love
Geplaatst: 03-02-09 16:38
Moet stiekum wel lachen om de foto Pony staat er echt heel droog bij..
Maar Hoe bezopen moet je zijn om je pony op de achterbank t e zette.. En t egaan rijden.. Als je van plan bent om er een mee te nemen neem dan ook gelijk een trailer mee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-09 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Diane_
Geplaatst: 03-02-09 16:44
Raar dat die foto erbij staat. Die foto is al heel oud, heb hem zeker een jaar geleden al gezien. Wel maf, misschien was het een impulsieve aankoop?
Duende01
Geplaatst: 03-02-09 16:46
Volgens mij is dit filmpje al heel oud, zag hem 3 jaar geleden al eens voorbij komen.
belle_boef
Geplaatst: 03-02-09 16:46
Ik kan het totaal niet goedkeuren maar ik moet ontzettend lachen bij de foto. En het feit dat hij die pony op de achterbank kreeg.
siskeh
Geplaatst: 03-02-09 16:51
ik zal eerlijk zeggen dat ik niet zo geschokt ben... oke ideaal is anders, maar ik ken best veel mensen die bijv. een kalfje verhuizen op de achterbank of in de kofferbak. dat gaat dan meestal maar om een afstand van een 10 kilometer ofzo... nu is een shetje wel wat groter( naja vooral zwaarder) maar er zijn wel ergere vervoerszonden
Muzefee
Geplaatst: 03-02-09 20:22
HAHAHA! OMG!
Ik heb ook een Fiat Punto, wel een stuk jonger, maar ik moest me ff goed inbeelden hoe ik daar een pony op zou vervoeren.
Is inderdaad een oude foto. Maar ga maar eens kijken in Hongarije, daar vervoeren ze paarden gewoon op aanhangwagens, vastgeboden aan de hekje aan de voorkant. En weet je, het gaat allemaal goed, paarden zijn daar kennelijk meer gewend én de mensen kunnen beter met paarden omgaan aldaar, zeker de zigeuners. Ik heb er mijn ogen uitgekeken! Wij zijn hier verwend met onze dure trailers, vergeet niet dat daar de levensstandaard stukken lager is dan hier, dat is gewoonweg niet te vergelijken.