'Hier gaat 'n paard ook op vakantie', Paardenhotel Ekenrode

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaaaren

'Hier gaat 'n paard ook op vakantie', Paardenhotel Ekenrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:32

WAALRE - De buren willen vaak de kat nog wel voeren en een hond kan naar een pension, maar waar breng je je paard naartoe wanneer je op vakantie wil? Voor al die mensen startte Marjan Borgers (49) paardenhotel Ekenrode: "Bij mij gaat het paard ook op vakantie." Borgers had zelf altijd die problemen. "Ik kon mijn paard nooit ergens kwijt, want ik wilde hem niet zomaar naar een manege brengen.

Je weet nooit of hij daar goed verzorgd wordt en 't is toch je eigen paardje."

Ze startte in de zomervakantie van 2008 haar eigen bedrijf: een hotel voor paarden. Iedereen kan zijn paard voor een korte periode stallen en precies aangeven wat de wensen voor het paard zijn. Borgers: "Op Ekenrode parkeer je niet zomaar je paard. Elk dier vereist een andere aanpak en iedere eigenaar heeft een ander doel met zijn beestje. Of een paard nu drie keer per dag moet trainen of helemaal niet, het is allemaal prima. Ze krijgen individueel aandacht; ik heb een vijfsterrenhotel voor paarden." .... lees verder op de website.

http://www.ed.nl/regio/eindhovenregio/a ... 434212.ece

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:36

Op zich leuk bedacht, maar ik weet niet of je je paard er nu een plezier mee doet door hem een week op een vreemde plek neer te zetten. Ik regel dan toch liever iemand die hem in zijn eigen omgeving komt verzorgen.

Angela

Re: 'Hier gaat 'n paard ook op vakantie', Paardenhotel Ekenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:40

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:14