Model Katie Price koopt volle broer van Escapado

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Model Katie Price koopt volle broer van Escapado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 00:15

http://www.horseandhound.co.uk / http://www.horses.nl

Model Katie Price heeft een volle broer gekocht van Escapado, de talentvolle dressuurster van Hans Peter Minderhoud. De acht jaar oude ruin van Price krijgt de naam Jordan's Pretty Boy.

Jordan's Pretty Boy is in Nederland opgeleid tot Prix St. Georges niveau. De ruin wordt overgevlogen naar Los Angeles waar de nieuwe combinatie de komende drie maanden wordt gefilmd. Daarna zal Price gaan trainen bij Andrew Gould in Engeland.

In 2004 was Escapado (v. Exlibris) samen met dressuurruiter Carl Hester de beste Britse combinatie op de Olympische Spelen in Athene. In 2005 werd hij verkocht naar Nederland, waar hij door Hans Peter Minderhoud met succes wordt uitgebracht op het hoogste niveau.

Verwant artikel
[ON] Model Katie Price nu ook aanvoerder poloteam

VValar

Re: Model Katie Price koopt volle broer van Escapado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:01

Toch zonde van zo'n talentvol paard dat het bij zo'n ruiter terecht komt. Achja, je ziet wel meerdere goede paarden naar het buitenland verdwijnen om er vervolgens nooit meer wat van te horen.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:33

Heeft iemand haar al eens zien rijden?
Misschien is ze wel een natuurtalent.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:37

Krijgt ie ook een roze setje? :')

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:44

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:55

Stennisje schreef:
Heeft iemand haar al eens zien rijden?
Misschien is ze wel een natuurtalent.

Edit: Nouja, je kan het wel zien aan de filmpjes boven mij :Y) .

Maar het blijft zonde natuurlijk.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:00

na het zien van de filmpjes denk ik....waarom koopt ze niet gewoon een brave goedsul om een paar jaar ervaring mee op te doen en dan een keer een goeie. Maar gezien ze geld heeft en verstandige mensen om haar heen die haar begeleiden, zal het paard wel voornamelijk getraind worden door haar trainers en als zij er aan toe is zij er eens op. Hopelijk :D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:02

Vind het wel leuk om te zien, ik zie ook wel onrustige handen enzo, maar ze is inmiddels een goed half jaar verder en volgens mij is ze ook best serieus met trainen enzo.
Ben benieuwd of we er nog wat van gaan horen.
Madonna is toch ook weer begonnen met rijden?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:02

Ze heeft het geld om én een goed paard te kopen én om te trainen bij deze meneer.

Mogelijkheden genoeg om die basis te verbeteren. Jammer dat ze van Bokt de kans niet eens krijgt om zich te bewijzen. De tijd zal het leren of ze daadwerkelijk de OS van 2012 haalt en zo niet, wie z'n probleem is dat dan? :?

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:07

Katie Price schijnt al te rijden sinds haar negende, als dit het resultaat is van zo lang rijden, dan mag ze inderdaad wel les gaan nemen van zo iemand. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze de moeite niet neemt om een paard zelf op te leiden maar door een ander de knopjes erop laat zetten en daarvan gaat profiteren. Maar ja, dat hoeft ook geen succesformule te worden. Ik ken zat mensen die paarden met zogenaamde "knopjes" hebben, maar het er ook niet uitkrijgen.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:41

Inujojo schreef:
Katie Price schijnt al te rijden sinds haar negende, als dit het resultaat is van zo lang rijden, dan mag ze inderdaad wel les gaan nemen van zo iemand. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze de moeite niet neemt om een paard zelf op te leiden maar door een ander de knopjes erop laat zetten en daarvan gaat profiteren. Maar ja, dat hoeft ook geen succesformule te worden. Ik ken zat mensen die paarden met zogenaamde "knopjes" hebben, maar het er ook niet uitkrijgen.

Een goed paard beleren en verder doorrijden is ook een vak. Dus als je vanaf je 9e rijdt dan moet je per definitie geod zijn en dat kunnen? Zijn we igg al met zijn tweeeen die het dus niet kunnen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:00

eindelijk, eindelijk , ik heb iets gevonden waarin ik beter ben dan Jordan.
Ze is mooier, ze heeft een veel beter figuur, ze heeft veel meer geld.... maar IK kan beter paardrijden :)

haha, maar even serieus, niets mis mee hoor dat ze lekker gaat rijden en een leuk paard koopt. Had ik absoluut ook gedaan als ik haar was.
Als ik dat geld had, ook de beste trainer en een super paard.
Olympische spelen is wel wat heel ambitieus, maar ze zal met veel serieus trainen vast een eind komen