De zevenjarige Maureen Krijvenaar was op woensdagmiddag 28 januari 2009 door haar ouders met een smoesje naar Ruitersportcentrum de Schimmelkroft in Heemskerk meegenomen. Maureens oma had haar tijdens de September Paardrijmaand vorig jaar voor een proeflesje naar de manege meegenomen. Haar moeder stuurde na afloop de waardebon naar de FNRS en daar werd haar naam getrokken uit een enorme stapel inzendingen.
Accountmanager van de FNRS, Booy Reuhl, verraste Maureen in de gezellige kantine van de Schimmelkroft met een cheque voor een jaar gratis paardrijles en een splinternieuw paardrijtenue van Harry’s Horse. De eigenaar van Harry’s Horse, Dennis Jansen, had het nieuwe tenue meegenomen naar Heemskerk en dat wilde Maureen natuurlijk meteen aan! De eigenaren van De Schimmelkroft, Linda en Wim van Bergenhenegouwen, lieten een brave pony opzadelen door stalmedewerker Denice Brands om het feest helemaal compleet te maken. Maureen: “Ik lijk wel een verwend meisje!” Ze had na haar proeflesje op de wachtlijst gestaan van de manege en kan nu dus eindelijk echt gaan ponyrijden op het vijfsterren FNRS Ruitersportcentrum de Schimmelkroft!
Nee dat was een actie in september, de kom in mijn stal actie. Je zou het bijna al weer vergeten zijn. Eind oktober was leuker geweest om bekend te maken wie er gewonnen had.
ik denk ook dat ze hier veeeel meer aan heeft dan een lesje van Anky. superleuk hoor, zo te horen klinkt het inderdaad dat de prijs naar het juiste meiske is gegaan
wat leuk! echt superschattig vind ik! ze is duidelijk blij met haar prijs en ook leuk dat het buiten haar weten om ging. (het meedingen) Ben echt superblij voor haar. De actie is dus weer begonnen. zie de link van ts