Lingh komt toch niet naar hengstenkeuring in Den Bosch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Lingh komt toch niet naar hengstenkeuring in Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:19

www.horses.nl

Het optreden van Lingh (v. Flemmingh) op de hengstenkeuring van Den Bosch volgende week gaat niet door wegens de te krappe planning rondom de Zweedse hengstenkeuring, waar de KWPN-hengst aan deelneemt. Ook Zuidenwind (v. OO Seven) zal niet in de finale van de hengstencompetitie in Den Bosch verschijnen.

Lingh zou zijn opwachting maken in de show met afstammelingen van de WBFSH top 10-hengst Flemmingh (v. Lacapo). De KWPN-hengst verblijft momenteel in Flyinge, waar hij een week na de keuring in Den Bosch door Edward Gal onder het zadel zal worden voorgesteld aan de Zweedse hengstenkeuringscommissie. Zijn Amerikaanse eigenaresse Karin Offield zegt: ,,Ik had gehoopt dat Edward Lingh in Den Bosch op de KWPN-hengstenkeuring zou kunnen rijden op de showavond. Het leek mij geweldig om de combinatie nog een keer aan het Nederlandse publiek te kunnen tonen. Maar de planning was allemaal net te krap. Nu komt Edward naar Zweden en rijdt hij Lingh daar voor, voor de Zweedse hengstenkeuringscommissie."

Zuidenwind laat verstek gaan bij de KWPN-keuring, omdat hij is verkocht naar een Zweedse amazone die de hengst zal gaan inzetten voor zowel de sport als de fokkerij.

Verwant artikel:

[VN] KWPN hengst Zuidenwind naar Zweden

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:21

Heel jammer! had lingh graag nog een keer live onder edward gezien..

Anouk91

Re: Lingh komt toch niet naar hengstenkeuring in Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:45

Jammer ! had leuk gewezen dat hij in Den bosch nog een keer had kunnen rijden met Lingh

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:56

Had Lingh zo graag weer een keer onder Edward gezien. Die kan uit de hengst tenminste de kwaliteiten halen die hij heeft en denk dat het een staande ovatie was geworden!!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:47

zo jammer had me er erg op verheugd om hem te zien.......ga er vrijdag met het werk naar toe. baal er een beetje van moet ik eerlijk zeggen.....zucht,hij is zoooooo geweldig!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:41

Oh balen!!!! |(

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:43

jammer :(