EINDHOVEN - De aansluiting van de A67 naar de A2 op de randweg van Eindhoven is woensdag in noordelijke richting ruim twee uur afgesloten geweest door twee ongevallen.
Op het knooppunt gebeurde rond half twaalf een ongeval met een personenauto met paardentrailer, een cementwagen en een kleine vrachtwagen. De personenauto kwam op zijn kant terecht en de bestuurder moest lichtgewond naar het ziekenhuis. De trailer bleef op zijn wielen staan en het paard bleef ongedeerd, meldde een woordvoerster van het Korps landelijke politiediensten.
Door het ongeluk liep het verkeer vanuit het zuiden vast, aldus de ANWB. Er werd een omleiding via Venlo ingesteld. Kort nadat de weg weer was vrijgegeven, gebeurde even verderop een ongevalletje en ging de snelweg weer even dicht. Na twee uur kwam het verkeer weer op gang.
---------------------------- Hier zat ik vanmiddag in, in deze file. Was best eng... zag op een gegeven moment een vrachtwagen voorbij razen van de politie, dat voor veevervoer bestemd was. Dacht gelijk " ohjee.... een ongeluk met een paardentrailer" . Heb best lang stil gestaan, op een gegeven moment reed ik langs, dus kon snel even kijken wat er gebeurt was. Paardentrailer hing helemaal over de vangrails heen, volgens mij waren ze bezig om het paard eruit te krijgen.
Gelukkig dat het paard ongedeerd is gebleven en de eigenaar slechts licht gewond, bah lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken en je hoort het ook steeds vaker...
Ieh het klinkt wel heel eng, gelukkig dat het paard ongedeerd is inderdaad
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-09 23:46
Ja zeker, ik schrok er echt van !! Ben benieuwd of zo'n beestje nou niet doodsbang is om weer een trailer in tegaan, hoewel... het paard stapt zo de trailer in van de politie.