Als jij een chauffeur bent van een paard en wagen, dan moet je je ook gewoon netjes aan de verkeersregels houden.
Dat gaat een klein beetje fout in dit voorbeeld uit Colombia waarin de chauffeur van de paard en wagen dacht eventjes door rood te rijden, maar helaas kwam daar een bus aan. Het paard is vlak na het ongeluk overleden.
ik heb het filmpje gezien,en werd er naar van bah! dus bokkers als je verstandig bent niet kijken!
Waikiki
Geplaatst: 28-01-09 12:19
Ik kijk het filmpje ook expres niet, moet zeggen dat ik het hele stuk ook niet fijn geschreven vind, 'het ging een klein beetje fout', ik dacht dat er daarna een grappige conclusie kwam, maar dat was dus helemaal niet zo
nou lekker bericht is dit .. ben vandaag erg verstandig en kijk het filmpje dus maar niet. getver ...
Emori
Geplaatst: 28-01-09 12:24
gadver waarom moet dit in godsnaam op de nieuwspagina? en op de homepagina? 'ging een beetje fout' nou dat filmpje is echt niet leuk als je het bericht leest denk je dat het anders afloopt dan wat het filmpje laat zien
IndoradoRedi
Geplaatst: 28-01-09 12:25
Is dat filmpje wel echt? Als ik kijk lijkt het net alsof het paard zijn benen niet bewegen en alsof ze echt super snel gaan... Volgens mij is het nep als waarschuwing...
Pebblesther
Geplaatst: 28-01-09 12:26
Ik ga het bericht + filmpje ook maar niet lezen. Wat erg zeg! Als je zelf door rood loopt is dat tot daar aan toe maar je stuurd je paard toch niet door het rode stoplicht heen!