Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ndewilde schreef:hoezo mensen zijn toch ook blind en die brengen ze toch ook net aar de slacht(A)
Ndewilde schreef:hoezo mensen zijn toch ook blind en die brengen ze toch ook net aar de slacht(A)
Doe asjeblieft eens niet zo moeilijk op een pony die het naar haar zin heeft!? Stravero schreef:Ik ken deze pony al vanaf dat ze 2 jaar was!!!! Sorry hoor maar deze shetlander zit bij ons op de ponyclub en heeft het HARTSTIKKE naar haar zin. Als ze het niet kon en geen zin had, hadden ze haar echt wel naar de slacht gebracht maar de pony heeft overal plezier in en wordt 3x in de week gereden, voor de rest wordt er mee gewandeld en vind ze de maas (aan longeerlijn) helemaal geweldig. Deze 2 meiden zijn mijn vriendinnen en ben onwijs trots op ze dat ze dit hebben geprobeerd!!!!!!!!
Toppie meiden!!
PS: Over het springen, dat doen ze eens in het jaar (als het meezit, anders eens in de 2 jaar)Doe asjeblieft eens niet zo moeilijk op een pony die het naar haar zin heeft!?
Dat werd erg druk voor haar, en dus is ze naar een vriendin van de eigenaar gegaan.
Vandaar het veulen. MLoeser schreef:Vraag me dan toch altijd af of zo'n pony het fijn vind nog te leven? Misschien is het niet helemaal eerlijk om een blinde pony aan te houden. De eigenaren denken in ieder geval wel dat ze iets heel goeds doen...
Net als bij mensen. Het is ook onzin om tegen mensen te zeggen als ze niet meer kunnen lopen, heeft dit nog wel zin? Een paard/pony kan blind ook nog een prima leven lijden!