Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:www.horses.nl
,,Op enkele details na heb ik overeenstemming bereikt over een nieuw contract. Met wie? Dat mag ik nog niet zeggen", aldus Sjef Janssen.
,,Er is veel belangstelling, vooral uit het buitenland'', zei Janssen. ,,Ik heb dat allemaal op een rijtje gezet en een beslissing genomen.

Suzanne F. schreef:Cayenne schreef:www.horses.nl
,,Op enkele details na heb ik overeenstemming bereikt over een nieuw contract. Met wie? Dat mag ik nog niet zeggen", aldus Sjef Janssen.
,,Er is veel belangstelling, vooral uit het buitenland'', zei Janssen. ,,Ik heb dat allemaal op een rijtje gezet en een beslissing genomen.
Duitsland???
NatasjavE schreef:@ ceyenne
Ja dat bedoelde ik ook. Ik had in mijn bericht ook USA gezet maar ik heb het weer weggehaald. Tis allemaal speculeren. Maar is denk dat de amerikanen de meeste centen er voor(over)hebben.

Insider schreef:NatasjavE schreef:@ ceyenne
Ja dat bedoelde ik ook. Ik had in mijn bericht ook USA gezet maar ik heb het weer weggehaald. Tis allemaal speculeren. Maar is denk dat de amerikanen de meeste centen er voor(over)hebben.
USA is prima mogelijk dan rot ie tenminste uit Nederland op. Lekker ver weg van Europa. Als hij tenslotte die job in Amerika wil zal ie daar moeten gaan wonen. Dat is de nieuwe eis. Ben dan trouwens wel benieuwd wie er het eerst genoeg van heeft want er zit er eentje tusen daar die met niemand overweg kan
Ik gok op USA, Canada zou misschien ook nog kunnen. En zweden idd is ook een optie.