Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Uppojono schreef:Ja idd.. De hoeveelste melding is dit wel niet.. En zoals altijd dezelfde reactie: De straffen op dierenmishandeling moeten veel hoger worden.. Misschien dat ze dan dit soort acties eens laten..
Tallie_Ho schreef:Goed dat ze de dieren in beslag hebben genomen!!
Ik heb naar aanleiding van nogal wat ergernis van de week de partij van de dieren gemaild ( heb overigens tot 2x toe PERSOONLIJK antwoord gekregen op mijn emailtjes!! ) Ze zijn heel erg druk bezig kamervragen te stellen en ze proberen om dierenmishandeling zwaarder te gaan bestraffen. Het gaat alleen niet van de ene op de andere dag veranderen, er gaat veel aan vooraf.
De partij is jammer genoeg erg klein waardoor hun doelen minder snel behaald worden.
Deze dieren krijgen het nu wel beter en zullen de juiste medische zorg gaan ontvangen..
Tallie_Ho schreef:Goed dat ze de dieren in beslag hebben genomen!!
Ik heb naar aanleiding van nogal wat ergernis van de week de partij van de dieren gemaild ( heb overigens tot 2x toe PERSOONLIJK antwoord gekregen op mijn emailtjes!! ) Ze zijn heel erg druk bezig kamervragen te stellen en ze proberen om dierenmishandeling zwaarder te gaan bestraffen. ..