Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Kan iemand mij uitleggen wat een humanische professor is?
Wat een (ver)taalfouten staat er weer in.
maak zelf natúúrlijk nooit foutenCheytjuh schreef:Als het dier een normaal leven kan leiden zonder pijn, is dit helemaal geweldig !
Zowieso schouderklopje voor de mensen die vol hebben gehouden met haar, er zijn er genoeg die haar allang een spuitje zouden hebben gegeven !

MaiMai schreef:Ik ken Atorka ook en vind het leuk om te lezen. Atorka was inderdaad een zorgenkindje en in mijn ogen is er vaak overwogen of haar leven nog een "paardig" bestaan voor haar zou zijn. Hopelijk komt het nu goed met haar.
@bravespots: hier waren er dus wel de tijd en de middelen voor haar, dus in dat geval is het mooi dat dat ook gebruikt is.
@duke: ik denk dat het in dit geval, hoewel ze dus van een fokker is, om emotionele redenen is gebeurd. Het verhaal is trouwens van eigen hand, dus niet door een journalist geschreven.
Het waren gewoon wat vragen die bij me opkwamen toen ik dit stuk las. Als je zoiets uit eigen hand schrijft, kan ik me voorstellen dat je niet met bedragen gaat smijten, maar het is gewoon iets wat ik als lezer mij dan afvraag: "Goh, hoeveel zou dit allemaal hebben gekost?"