Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

shan schreef:Iemand die een proefles neemt op een manege klinkt niet als een gevorderde ruiter.

MysticTinker schreef:Er zijn nu al te veel paarden in Nederland. Er is nog geen plek om ze allemaal op wei te kunnen zetten. Waarom zijn 450.000 paardenmensen dan te weinig?
Ik vind het niet echt nodig om daar nu een actie voor te starten. Dat ze maar wat meer acties starten voor het welzijn van de paarden.
Harvest_Moon schreef:Ik zou enorm graag een jaar lessen bij Anky of Jeroen en ik denk dat er heel veel paardensporters zijn die dat erg graag zouden willen. Misschien wel liever dan mensen die hun eerste proefles rijden en nog niet weten of ze wel willen blijven rijden of niet...
Ach tja, veel plezier voor de winnaar. Hij of zij zal er veel van leren
tessii1991 schreef:Harvest_Moon schreef:Ik zou enorm graag een jaar lessen bij Anky of Jeroen en ik denk dat er heel veel paardensporters zijn die dat erg graag zouden willen. Misschien wel liever dan mensen die hun eerste proefles rijden en nog niet weten of ze wel willen blijven rijden of niet...
Ach tja, veel plezier voor de winnaar. Hij of zij zal er veel van leren
Het is toch, of een jaar lang gratis lessen, of 1 les van Anky en/of Jeroen.
Niet een jaar lang gratis lessen bij Anky en/of Jeroen.
Citaat:Beetje vreemd om een "beginneling" les te laten nemen van zo'n topsporter.
Iemand die net op een paard zit, mag dan al gaan springen Of op een lichte tour paard rijden van Anky
Aangezien ik niet meer rij ... hahaha nee dat is een grote grap. Het is een beetje te overdreven, straks kan je voetballes krijgen van een bekende voetballer, schaatsles, tennisles noem maar op. Er moeten meer mensen gewoon gaan sporten, dat is waar, maar om op zo'n manier te doen. Is leuk, maar de helft van de beginnende ruiters heeft er weinig tot niks aan. shan schreef:Wat heeft een beginnende ruiter nu aan een van Anky of Jeroen???
nee dat hoef ik echt niet hoor... denk niet dat iedereen die al een eigen paard heeft nog eens een lesje gaat nemen op een manege. Je kan wel zeggen van iedereen heeft wat aan zo'n les beginnend of gevorderd....maar voor beginners zijn die lessen toch veel ste duur?