Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

parouscha schreef:afschuwelijk!!!
Ik zou razend zijn op die koetsier, het is tenslotte zijn schuld
Deze reactie snap ik werkelijk niet... afschuwelijk is het zeker, maar er staat bij dat het paard vermoedelijk een hartaanval gehad heeft... hoe kan dat in hemelsnaam de schuld van de koetsier zijn??? Ik moet zeggen dat ik juist medelijden heb met de koetsier, die man zal vast geen koetsier zijn omdat hij zo'n hekel heeft aan paarden... en dan meteen die "praatjes" van mensen die het toevallig van uit hun ooghoeken gezien hebben en het meteen denken te weten en de schuld op de koetsier af proberen te af te schuiven... dat slaat imo als een tang op een varken... onzin dus. Een heel naar ongeval, voor het paard, het bruidspaar EN de koetsier. parouscha schreef:afschuwelijk!!!
Ik zou razend zijn op die koetsier, het is tenslotte zijn schuld
Afgelopen vrijdag ochtend kreeg ik een telefoontje binnen dat er een paard op de Naarden-Vesting zou liggen, gewond en dat ik een ander nummer moest bellen om de persoon in kwestie naast het paard te pekken te krijgen.... Ik heb toen gelijk gebelt naar dat nummer en kreeg toen een man aan de telefoon die mij vertelde dat hij het paard zag stuiptrekken! IK heb hem toen gezegd dat ik gelijk de dierenarts erheen zou sturen en dat als de brandweer zou komen, die ook al geallarmeerd waren, ze het paard uit zijn tuig moesten bevrijden en de koets moesten losmaken. Hij zou dit gelijk gaan doen.
Linda250 schreef:Die man heeft dit echt niet kunnen voorkomen.
Wel vervelend dat er altijd aan "paardenleken" om commentaar wordt gevraagd.