Berkhoutse vindt tijdelijk onderkomen voor paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Berkhoutse vindt tijdelijk onderkomen voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 18:06

www.noordhollandsdagblad.nl

De Berkhoutse Tinne Kroone heeft tot zaterdagmiddag de tijd haar paarden weg te halen van het terrein aan de Kerkebuurt in haar woonplaats. Dat heeft eigenaar en projectontwikkelaar van het terrein Hans Meyers haar in een aangetekende brief laten weten.

Meyers sommeert Tinne de stallen en het erf te ontruimen en in oude staat te herstellen. De bewering dat hij haar in november al heeft laten weten dat zij geen gebruik van de grond kon maken, klopt volgens haar niet. ,,Hij heeft toen alleen gezegd dat het loonbedrijf dat het terrein beheerde dat niet langer zou doen en dat we nog zouden horen hoe het verder zou gaan.''

Naar aanleiding van een artikel dat gisteren in deze krant stond, waarin Kroone aangaf dringend op zoek te zijn naar een plek voor haar paarden, kreeg ze verschillende reacties. ,,Een man heeft een stukje land hier in Berkhout aangeboden. Het is maar klein stukje, maar het is mooi dat we in ieder geval ergens terechtkunnen.''

Verwant artikel:
[ON] Berkhoutse staat met paarden 'op straat'

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:52

Ja dit weet ik, hier stond ik ook met Farell en Wendy ;(

Rienn

Re: Berkhoutse vindt tijdelijk onderkomen voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:00

mijn paarden staan in berkhout, maar zou niet weten waar het is. Weet er ook iemand om hoeveel paarden het gaat? Wij hebben nog plek vrij.. Maar goed, hier ga ik natuurlijk niet over! Vervelende situatie..

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:03

Rienn schreef:
mijn paarden staan in berkhout, maar zou niet weten waar het is. Weet er ook iemand om hoeveel paarden het gaat? Wij hebben nog plek vrij.. Maar goed, hier ga ik natuurlijk niet over! Vervelende situatie..

Hey het is dicht bij de Trenshoeve, daar schuin tegen over ongeveer.
De meeste paarden hebben tijdelijk een onderkomen gevonden in een stal, maar het gaat nu nog om 6 of 7 paarden die daar staan, die nog een plekje moeten

Rienn

Re: Berkhoutse vindt tijdelijk onderkomen voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:09

is dat niet stal lisa of zit ik verkeerd nu? Oh dat zijn er nog wel een aantal. Wij hebben plaats voor 1 paard, niet echt veel dus. Sta zelf bij stal laura... Maar hebben ze bij elias geen plaats of bij bakker? En nog iets terug hebben ze ook nog een stal.. Probeer mee te denken, maar weet het zo snel ook niet..

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:39

Heel lief, maar ik kom zelf uit Amsterdam dus zou het zelf ook niet weten allemaal, mij paardtje Farell is al verhuist samen met Wendy een opvangpaardtje (Geweest)

Ik weet niet wat die meiden willen

Omegamedo kan je meer vertellen hoe of wat dan zou je haar Pm moeten sturen ;)

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:05

Daar ben ik :D
We hebben nu 7 paardjes nog, de groep is gehalveerd, maar deze blijven allemaal bij elkaar.
We hebben een paar honderd meter verderop het aanbod van een stuk grond gekregen, en we hoeven er niks voor te betalen !
We gaan hier de hele boel weer opbouwen, inloopstal/schuilstal en zandpaddock, en stukje weide. Paarden hebben dus gelukkig nog veel vrijheid !
Stal Laura ken ik wel !
Wij komen op een landje voorbij het voetbalveld van jouw kant zeg maar ! je mag wel een keer komen kijken als je het leuk vindt ! :j