Bathmen te Paard afgeblazen na brand op Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Bathmen te Paard afgeblazen na brand op Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 09:27

www.destentor.nl

Door de felle brand die gisterochtend een gedeelte van manege 't Ruiterkamp in Bathmen in de as legde, is Bathmen te Paard afgeblazen. Dit evenement zou van 20 tot 28 februari worden gehouden, maar 't Ruiterkamp is niet meer te gebruiken.

De stichting Bathmen te Paard kon geen andere locatie vinden en heeft Bathmen te Paard daarom afgelast. Het evenement wordt niet eerder dan volgend jaar weer gehouden. De oorzaak van de brand was gisteren nog onbekend.

Verwant artikel: [VN] Grote brand verwoest gedeelte van Manege Bathmen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-01-09 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: aangepast naar regels voor VN + bron

rowo

Re: Bathmen te Paard afgeblazen na brand op Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:10

Echt heel erg jammer, mega mooi concours.. Maar eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dan dat het afgelast ging worden. Bathmen te Paard is geen Bathmen te paard als het daar niet wordt gehouden :n

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:11

Zoals iemand ook al in het andere topic zei. Liever alle energie steken in de wederopbouw ipv een cc wat elk jaar terug komt :j

Ik wens ze iig alle sterke met de opbouw.

miesje890

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:34

Ik ga mee met de meningen van de andere. Ik het er inderdaad ook mee eens dat je je energie / tijd en geld beter in het wederopbouwen dan in het cc.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:47

Heel erg jammer, zit me al maanden weer te verheugen op dit prachtige, oergezellige evenement....

Maarja, het zat er al dik in.... En inderdaad, al de energie en geld steken in de reparatie en halve heropbouw heeft ook in mijn ogen meer prioriteit. Wel jammer dat de organisatie heeft besloten het evenement voor het gehele jaar af te blazen, ipv. het later organiseren. Maar wellicht was anders ook niet mogelijk....

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:48

Heel erg jammer.. Vind het zo sneu voor al die mensen die er al jaren zoveel tijd en energie insteken.. :\

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:01

Weten ze al de oorzaak van de bvrand? Heel erg sneu, doen ze tijden zo hun best en dan dít!!! :(

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:09

Inderdaad erg sneu. Weetje wat me nou echt een mooi gebaar lijkt, als de mensen zeggen jongens hou het inschrijfgeld etc. maar voor wederopbouw. Of vergis ik me nu en is het geen concour.

Ebuosp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:11

Ook ik ben van mening dat we beter tijd en geld kunnen steken in de wederopbouw van onze manege, dan in BTP. Natuurlijk is het jammer en zat er al veel tijd in. Ook had iedereen er erg veel zin in, maar ik niet meer onder deze omstandigheden. Het ergste vind ik nog dat alles weg is |( Persoonlijke spullen van vrijwilligers, kampioenslinten en bekers en natuurlijk foto,s en schilderijen. allemaal dingen waar veel herinneringen aanvast zaten. Allemaal dingen met een hoge emotionele waarde voor ons allemaal. ;(

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:49

Jammer, ik wou het net opgeven toen ik het las. Is een leuk concours!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:06

Ebuosp schreef:
Ook ik ben van mening dat we beter tijd en geld kunnen steken in de wederopbouw van onze manege, dan in BTP. Natuurlijk is het jammer en zat er al veel tijd in. Ook had iedereen er erg veel zin in, maar ik niet meer onder deze omstandigheden. Het ergste vind ik nog dat alles weg is |( Persoonlijke spullen van vrijwilligers, kampioenslinten en bekers en natuurlijk foto,s en schilderijen. allemaal dingen waar veel herinneringen aanvast zaten. Allemaal dingen met een hoge emotionele waarde voor ons allemaal. ;(

Fem er staat ons dus maar één ding te doen en dat is de manege zo snel mogelijk weer opbouwen en heel hard gaan trainen zodat de kantine weer vol komt te hangen met linten en bekers!