Belgische menner Johan Geerts overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Belgische menner Johan Geerts overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 09:33

http://www.galop.be

Op 31 december 2008 tijdens een rit op één van de pony’s heeft de Belgische Johan Geerts een ongelukkige val gemaakt waarbij hij zeer ernstige verwondingen opliep.

Op maandag 12 januari 2009 heeft hij zijn strijd hiertegen verloren en is hij overleden. Johan Geerts is 45 jaar geworden.

De uitvaartzal plaatsvinden in de St.Katharinakerk van Hoogstraten op zaterdag 17 januari 2009 om 10.00 uur.

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:45

Ik ken johan van vroeger in de ponyclub, en zijn zoontje van 4 is het vriendje van ons zoontje. Ik zag hem elke dag aan de schoolpoort. Dit is zo verschrikkelijk. Ze hadden samen 3 kinderen en hij was altijd erg vrolijk en goedlachs. Hij zou met z'n voet in de beugel zijn blijven hangen. Mijn dochter van 6 heeft nu veiligheidsbeugels gekregen en die van mij zijn onderweg, zoiets zet je aan het denken. Mocht de familie en vrienden van Johan dit lezen dan wens ik hen heel veel sterkte toe. Ik zal hem altijd blijven herinneren als die vrolijke en liefhebbende papa aan de schoolpoort.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:47

Wat een onzettend naar ongeval...

ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe...

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:53

3timesmom schreef:
Ik ken johan van vroeger in de ponyclub, en zijn zoontje van 4 is het vriendje van ons zoontje. Ik zag hem elke dag aan de schoolpoort. Dit is zo verschrikkelijk. Ze hadden samen 3 kinderen en hij was altijd erg vrolijk en goedlachs. Hij zou met z'n voet in de beugel zijn blijven hangen. Mijn dochter van 6 heeft nu veiligheidsbeugels gekregen en die van mij zijn onderweg, zoiets zet je aan het denken. Mocht de familie en vrienden van Johan dit lezen dan wens ik hen heel veel sterkte toe. Ik zal hem altijd blijven herinneren als die vrolijke en liefhebbende papa aan de schoolpoort.

Heel erg .. ik wens de familie veel sterkte met dit verlies.

En ik bestel ook nu mijn veiligheidsbeugels (dit stel ik al 2-tal jaar uit)..