Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mijn felicitaties voor zijn amazone en eigenaren. Jorn is een geweldige hengst.
El_Landa schreef:Waar is Felle422 gebleven? Hij deed toch ook mee?
El_Landa schreef:Ja maar ik zie toch ook meerdere hengsten uit de klasse M.. En er is maar 1 winnaar in de klasse M
Romyv schreef:Ik hoorde dat Doenja Constant een onvoldoende had voor der rijtechnische capaciteiten van mn vader!! De beste amazone was met vlag en wimpel Ingeborg Klooster die echt GEWELDIG reed!!
horseyfries schreef:Romyv schreef:Ik hoorde dat Doenja Constant een onvoldoende had voor der rijtechnische capaciteiten van mn vader!! De beste amazone was met vlag en wimpel Ingeborg Klooster die echt GEWELDIG reed!!
Dunja had als ruiter in ieder geval met Gjalt een zeven, wat ze met Dries had weet ik niet, maar op de andere wedstrijden ook altijd een zeven. Ze had een vijf met Gjalt voor het effect van de hulpen, omdat Gjalt soms niet goed reageerde.
Judith Pietersen en Ingeborg Klooster sprongen er met zijn tweeën uit als amazones.
horseyfries schreef:Nee, ik rijd geen dekhengsten, maar rijd tegen dekhengsten, hahaha.
Mn zus hoopt nog steeds dat Wolter goedgekeurd wordt, want die past heeel goed op Lienke.. dus.....