Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Insider schreef:Wat een flauwekul de meeste opfokbedrijven zijn gewoon opfokbedrijf en hebben niets met de FNRS te maken. Als je tot het keuren over gaat zul je ze allemaal moeten doen en niet de één wel en de ander niet. En wat kun je nou constateren eens per 2,5 jaar. Dan is er al een heel rondje vanaf veulen geweest. Op deze manier kom je nooit tot een fatsoenlijk kwaliteitskeurmerk.
madamX schreef:De FNRS stelt in alle opzichten totaal niets voor...
aerdenhout1 schreef:madamX schreef:De FNRS stelt in alle opzichten totaal niets voor...
Kort, maar duidelijk en helemaal WAAR!!!
cissy schreef:Ik ken een erkende FNRS manege met 3 sterren aan de muur waar het in het gangpad harder regent dan buiten, ht langs de electra leidingen regent, de paarden in gammele boxen staan, waar de boxen ook nog eens onveilig zijn en zo kan ik nog een paar dingen opnoemen. En dat is niet van pas geleden maar al jaaaaaaren zo aan de staat van onderhoud te zien en dan elke 2,5 jaar controle ?????
Ik heb dus weinig vertrouwen in de controles van de FNRS.
raket schreef:Als ze het dan maar beter doen dan bij de maneges, een manege is meer sterren waard als dames en heren aparte toiletten hebben. Dat de paarden in stands staan telt niet voor de waardering.....
En het werkt alleen bij onverwachte controles, kom eens onverwachts tijdens het uitmesten langs en kijk dan eens naar de veiligheid.